niedziela, 9 grudnia 2018

Brat.pl Migdały Kalifornijskie - OPINIA


Zapraszam na opinię o Migdałach Kalifornijskich, jakie otrzymałam od sklepu Brat.pl.



Dla mnie migały, są powrotem do dzieciństwa, kiedy na każde święta dostawałam rafaello i właśnie dostanie się do jego serca – migdału było największą przyjemnością. Uwielbiam ich smak, odkąd pierwszy raz spróbowałam.

Migdały zawierają witaminy E, B1, B2, PP, potas i magnez. Są naprawdę zdrowe i wysokokaloryczne, dlatego należy je jeść z umiarem :).

Opakowanie ze strunowym zamknięciem, wygodne do przechowywania migdałów. W środku znajdziemy ich kilogram, co jest sporą ilością.

Idealne zarówno jako przekąska, jak i dodatek do ciast, deserów, a nawet obiadów (uwielbiamy wszyscy makaron z serem pomieszanym ze śmietaną i startymi migdałami :) ). Polecam.



Zalety:
  • Pyszne.
  • Zdrowe.
  • Do samodzielnego chrupania, do sałatek, deserów, obiadów.
  • Wygodne opakowanie z strunowym zamknięciem.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Brat.pl oraz na FB.

Migdały Kalifornijskie znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Dobre do.ciast , deserów i do schrupania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznosci. Tez lubie zjeść jako przekąskę ale tez jako dodatek do ciast czy deserów

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam tez je uwielbiam ale ja pamiętam płatki migdałowe na tortach wyjadało sie je lub na ciastach a rezta znikała ...migdały sa i pyszne i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze sie migdały przydadzą czy do ciast czy też do zjedzenia sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowe i pyszne...warto je jeść moc mikroelementów posiadają

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten przysmak,mogę jeść garściami mniam,pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno są pyszne i wiele osób je lubi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię migdały zarowno jako przekąskę, jak i jako dodatek do deserów lub do kremu z brokuła

    OdpowiedzUsuń
  9. można i je pochrupać na przekąskę i do innych dań

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ale mnie zaintrygowałaś tym makaronem z migdałami,koniecznie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń