środa, 7 listopada 2018

Cartamundi Polska Gra Piłkarska 2w1 PZPN (Koszulka) - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze Piłkarskiej 2w1 PZPN (Koszulka), jaką otrzymałam od firmy Cartamundi.







Gra mam dwa warianty rozgrywki. Pierwszy to Football Kwartet, w którym naszym zadaniem jest zbieranie grup zawodników oznaczonych wybraną literą i cyframi oraz ich wykładaniu w zestawach. Druga gra to Gra piłkarska, czyli znana wielu wojna, w której bazujemy na wybranych przez gracza wskaźnikach charakteryzujących poszczególnych piłkarzy.

Wizualnie przyciąga wzrok już od pierwszej chwili, a to wszystko za sprawą koszulki, w którą jest ubrana. Po jej otwarciu znajdziemy ładne, klasyczne opakowanie z kartami w środku, a na nich piłkarze w pięknym wydaniu.

Przeznaczona dla dzieci już od czwartego roku życia i tu się zgadzam. Wiek idealny, by po te karty sięgnąć.

Jakość kart na najwyższym poziomie. Nie łamią się, nie rozdwajają. Oczywiście przy normalnym używaniu.

Obie gry mojemu małemu fanowi piłki nożnej przypadły do gustu. Po karty z chęcią sięga, a ja polecam.



Zalety:
  • Dwie gry.
  • Opakowanie z kartami „ubrane” w koszulkę.
  • Proste zasady.
  • Karty nie lamią się, nie wyginają się.
  • Wizerunki piłkarzy na kartach.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Cartamundi Polska oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi ale gra wygląda bardzo fajnie i dla fana piłki idealna

    OdpowiedzUsuń
  2. super gra coś dla fana piłki muszę taką kupić mojemu synowi

    OdpowiedzUsuń
  3. gra bardzo świetna, aby sobie pograc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna gra dla fanów piłki nożnej i co ważne wytrzymała.
    Na długo będzie służyć naszym milusińskim

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa gra dla fanów tych dużych i małych

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla fana pilki jak najbardziej super

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualnie już mi się podoba i moim chłopcom również. Chętnie by po nią sięgnęli. Fajnie, że ma proste zasady i jest solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia Politowska8 listopada 2018 21:37

    Swietna gra, ktora spodobalaby się corce,bo gra w pilke nozna

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanów piłki na pewno będzie super pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te barwy biało-czerwone musi być super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa gra dla fanów piłki nożnej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł na karty naszej reprezentacji gra i miłość do piłki w jednym polu

    OdpowiedzUsuń
  13. Karty przydadzą się nie tylko przed Mundialem :)

    OdpowiedzUsuń