wtorek, 23 października 2018

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „To okropne średniowiecze. Strrraszna historia.” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „To okropne średniowiecze. Strrraszna historia.”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.







Dla jednych historia jest wspaniała, ciekawa, z chęcią „pochłaniają” kolejne książki o niej. Dla innych to wielka zmora, koszmar nocny. Niestety Amelka zalicza się do tej drugiej grupy. Historii nie znosi, od kiedy tylko weszła jej w szkole. Książki z serii Strrraszna historia, doskonale zdają egzamin do zaciekawienia historią.

W książce pt.: „To okropne średniowiecze. Strrraszna historia.” poznamy wiele faktów i ciekawostek na temat średniowiecza. Poczytamy o rycerzach, szkolnictwie, ubiorze. Dowiemy się o podziale społecznym, traktowaniu kobiet czy dzieci.

Napisana w różnych formach co sprawia, że jest jeszcze ciekawsza. Znajdziemy w niej m.in. tekst, komiks, anegdoty.

Ilustracje dość ciekawe, zdecydowanie zachęcające do poznania treści.

Moim zdaniem książka sprawia, że historia staje się ciekawa. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Zaciekawia historią.
  • Dużo informacji o średniowieczu.
  • Pisana różnymi stylami m.in. komiks, tekst, anegdoty.
  • Ciekawe ilustracje.




Wady:
BRAK



Moja ocena - 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Książkę pt.: „To okropne średniowiecze. Strrraszna historia.” znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Ja historie lubiłam pomimo że nie zawsze potrafiłam zapamiętać co i w niej najważniejszego i chronologicznie :) ale z ataka książka dzieciaki napewno ja polubia bardziej niż z podrecznika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka, która z pewnością nauczy i pozwoli by historia nie była nuda do nauki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne spodobala bys sie synowi ania gabri

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiazka dla nieco starszych dzieci jak dla mnie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książeczka. Niech dzieciaki się uczą i zdobywają wiedzę bo w końcu „Historia nauczycielką życia jest”.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia Politowska23 października 2018 22:08

    Ksiazeczka jest swietna i z cala pewnoscia ulatwi nauke osobom mniej lubiacym historie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna książka, może wiele nauczyć ,szkoda tylko ,że czarno - białe obrazki

    OdpowiedzUsuń
  8. taka książka o histori napewno się przyda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ksiazka jest świetna napewno przyda sie

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem świetna!!!!
    Wszechstronnie podana i nawet dla nielubiących historii ciekawa propozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacja :) szkoda, że kiedyś takich nie było książek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach historia,dawne czasy,średnio za nią przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubiłam historii, teraz może trochę bardziej się interesuje. Myślę, że to jest dobra forma przekazu

    OdpowiedzUsuń
  14. historia nie musi być nudnymi faktami,ksiażka pokazuje dawne czasy w ciekawy sposób

    OdpowiedzUsuń
  15. Książkę polecę mojej bratanicy bo jak i Amelka są w tym samym wieku :) Komiks czy ciekawe ilustracje uatrakcyjniają książkę.

    OdpowiedzUsuń