poniedziałek, 22 października 2018

Kosmetyki AVON Szampon advabce techniques Avon - OPINIA


Zapraszam na opinię o suchym szamponie advabce techniques Avon, jaki otrzymałam do Kosmetyki AVON.



Chyba każdy zna sytuację, gdy nieplanowo musimy wyjść, teraz, natychmiast, a nasze włosy błagają o umycie. To są właśnie sytuacje, w których suchy szampon dosłownie nas ratuje. Wystarczy 5 min, aby włosy były piękne i czyste.

Aplikacja jest bardzo łatwa. Wystarczy rozpylić na włosy w odległości około 15 cm i pozostawić na mniej więcej 2 minuty. Po tym czasie polecam dokładnie wyszczotkować włosy, inaczej mamy wrażenie, jakbyśmy mieli łupież. Jeśli je dokładnie wyszczotkujemy, po suchym szamponie nie ma śladu.

Zapach mnie się podoba. Jest perfumowany, lekko słodki, ale nie przytłaczający czy mulący. Na włosach pozostaje jakiś czas.

Wydajność tak naprawdę zależy od długości włosów oraz ich poziomu „tłustości”. Jeśli mamy włosy średnio czyste wystarczy nieduża ilość, ale jeśli intensywnie trzeba go użyć zdecydowanie więcej.

Włosy pozostają świeże do następnego dnia. Dla mnie efekt idealny. Szczególnie że mam włosy intensywnie przetłuszczające się i to intensywnie.

Według mnie taki szampon powinno się mieć zawsze w domu „w razie czego”. Potrafi uratować w niejednej sytuacji, bo raczej nikt nie lubi pokazywać się innym z nieświeżymi włosami. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Ratuje w niejednej sytuacji.
  • Łatwa aplikacja.
  • Śliczny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki AVON.

13 komentarzy:

  1. Nie przepadam za suchymi szamponami ale niektóe sa warte zakupu i ratuja w kryzysowych sytuacjach :)Warto siamemy ten wypróbowac bo póki co 1 na 10 to ten godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydal by sie u mnie bo czasem by uratowal eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sprawdzil sie w 100% ania gabri

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam suchego szamponu, ale być może zakupię i przetestuję bo często mam awaryjne sytuację, w których niespodziewane wyjście jest dla mnie zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś suchy nie przypadl do włosów ale ten wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. suchego szamponu nigdy nie używałam ale pewnie warto zobaczyć wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś nie bardzo byłam przekonana do tego typu szamponów. Teraz zdarza mi się właśnie w takich „awaryjnych „ sytuacjach ich używać. Nie powiem jednak, ze za nimi przepadam,ale warto mieć czasami taki pod ręką .

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia Politowska23 października 2018 22:13

    Oo to cos dla mnie,bo zdarza sie,ze jestem tak zmeczona,ze padam �� wiec taki szampon bylby idealnym wyjsciem,by wlosy wygladaly swiezo i nie musialabym wychodzic z domu z nie do konca sucha glowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Suche szampony są świetne są w sytuacjach podbramkowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze taki sobie zakupić bo przyznam często brakuje mi czasu aby szybko włosy odświeżyć,będę pamiętała tą nazwę zwłaszcza,że jestem obecnie na etapie zamawiania kosmetyków z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich szamponów aczkolwiek może czasem uratował by mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. dla pań to na pewno idealna propozycja,coś na szybko umyć włosy bez moczenia ich

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam,że i Avon ma taki szampon.Suchy szampon to super rozwiązanie,miałam okazję już wypróbować i poratować się :)

    OdpowiedzUsuń