niedziela, 5 sierpnia 2018

Argo - Słodycze z Łańcuta Lizaki Lolli mini - OPINIA


Zapraszam na opinię o lizakach Lolli mini, jakie otrzymałam od firmy Argo - Słodycze z Łańcuta.



W opakowaniu znajdziemy 15 lizaków 5 różnych smakach - pomarańcza, jabłko, cytryna, truskawka, cola. Każdy inny, każdy naprawdę smaczny, żadnemu z dzieci nie udało się wybrać jednego faworyta. Smaki są wyraziste, nie ma problemu z powiedzeniem jaki właśnie się je.


Są nieduże, jak sama nazwa wskazuje mini. Według mnie to kolejny plus. Idealne na jeden raz zarówno dla dużego jak i małego łasucha.

Ja jestem na tak, mają w sobie wszystko to czego szukam w lizakach które daję dzieciom czy sama czasem podjadam. Polecam.


Zalety:
  • Pyszne.
  • Mini.
  • 5 różnych smaków.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Argo - Słodycze z Łańcuta oraz na FB.

Lizaki Lolli mini znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Oj to ja jabluszko bym chciala Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki kochają lizaki. Moi synowie byliby zachwyceni takim zestawem. Fajnie że aż jest 5 różnych smaków

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy lubią lizaki, więc warto poznać i te.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos dla mnich łasuchów one kochaja lizaki ale wolą włsnie małe niz duże

    OdpowiedzUsuń
  5. O coś dla nas. Każdy lubi czasem coś podjeść słodkiego. A takie mini lizaczki są idealne na raz

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia Politowska6 sierpnia 2018 15:30

    Pyszne smaki lizakow,ktore przypadlyby z pewnoscia rowniez coreczkom

    OdpowiedzUsuń
  7. dla dzieci lizaaki to smakołyk najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  8. mini lizaczki i świetna mała porcja słodkości

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo...super że małe...a i smaki jak dla nas doskonałe....mniam😋😋😋😋

    OdpowiedzUsuń
  10. UWielbiałam za małolata lizaki,teraz jakoś tak nie bardzo.Córcia lubi,ale staram się ograniczać taką ilość cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie są pyszne jak każde lizaki i duży wybór smaków do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  12. Lizaki pycha, dużo smaków fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubimy słodycze z Argo :) Lizaki pyszne,znikają w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 15 lizaków w 5 smakach to fajna opcja do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie słodkości ania gabri

    OdpowiedzUsuń