wtorek, 26 czerwca 2018

CUKRY NYSKIE Markizy orzechowe - OPINIA


Zapraszam na opinię o Markizach orzechowych, jakie otrzymałam od CUKRY NYSKIE.


W opakowaniu znajdziemy 150 gram. Ilość idealna na rodzinne popołudnie czy niespodziewanych gości.

Ciasteczka są pyszne, słodkie, ale niemulące. Kakaowe ciastka przełożone orzechowym kremem gdzie doskonale wyczuwamy zarówno smak kakao jak i orzechów.

Są kruche a włożone do ust rozpływają się.

Po otwarciu nie nabierają wilgoci, nie robią się miękkie i niesmaczne.

U mnie cała rodzinka jest zdecydowanie na tak. Polecamy.


Zalety:
·      Pyszne.
·      Kakaowe ciasteczko.
·      Orzechowy krem.
·      Nie nabierają wilgoci, nie miękną.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę CUKRY NYSKIE oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Mus a byc dobre skoro maja mase orzechowa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz do kawki dla rodziny i znajomych

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam az mi się zachciało zjeść uwielbiam orzechowe ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda że pysznie smakują

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zjeść coś słodkiego do kawki. Takie markizy są w sam raz, by oslodzić życie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne Aniu ciasteczka na popołudniową kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne do kawy,zawsze rozgryzałam,jadłam nadzienie a potem suche ciacha :) JEszcze smak orzechów,muszą być wyborne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna przekąska na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszna paczka ciasteczek dla calej rodzinki 😁 Coreczki uwielbiaja rozdzielac je na pol, wylizywac srodek,a potem zjadac reszte,a my z mezem bardzo lubimy je do kawki

    OdpowiedzUsuń
  10. Apetyczne ciasteczka, lubię jak smaki są wyważone odpowiednio i jak ciastka nie są przesadnie słodkie

    OdpowiedzUsuń
  11. na słodkie chęć mam,ciastka pewnie są smaczne

    OdpowiedzUsuń