piątek, 10 marca 2017

Germaniac Magdalena Pałys Tęczowa Seria – Część 4 do nauki j. niemieckiego - OPINIA

Zapraszam na opinię o Tęczowej Serii – część 4 do nauki j. niemieckiego, jaką otrzymałam od strony Germaniac Magdalena Pałys.






W części czwartej znajdziemy rodzinę, ubrania, części ciała, zawody oraz mini dział powtórkowy.

Książeczka podzielona jest na działy, każdy zaznaczony innym kolorem. Na początku każdego znajdziemy słówka, których dziecko powinno się nauczyć, są w jednym miejscu, co jest dużym ułatwieniem.

Zadnia są średniej trudności, nie na tyle trudne by zniechęcić dziecko, a jednocześnie uczące czegoś nowego.

W części czwartej znajdziemy pierwsze, jeszcze dość proste zdania.

Ostatnie dwie strony to mini dział powtórkowy, dzięki niemu dziecko może sprawdzić swoją wiedzę.

Książeczka jest kolorowa, zachęca do nauki.

Moim zdaniem książeczka jest idealna dla dziecka uczącego się j. niemieckiego. Polecam.


Zalety:
·      Podział na rozdziały.
·      Mini dział powtórkowy na końcu książki.
·      Ciekawe, nie za trudne zadania.
·      Pierwsze zdania.
·      Kolorowa.
·      Słówka na początku każdego działu.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Germaniac Magdalena Pałys oraz na FB.

Książkę Tęczowa Seria – Część 4 znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. wygląda na ciekawą cvhoc ja mam mały awers do niemieckiego ale z taka książeczką może i bym sie go nauczyła :P przy okazji nauki cóci choć może nie tyle nauczyła co odświeżyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna i taka kolorowa zaczeca do nauki choć już nie dla nas bo niemiecki umiemy

    OdpowiedzUsuń
  3. dziecko napewno z zaciekawiem się wezmie za ta książeczke, bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  4. te książeczki od Magdaleny Pałys są bardzo fajne, sama mam jedną do nauki angielskiego i moja Ala naprawdę chętnie po nią sięga, ilustracje są kolorowe a tekst przejrzysty a wiadomo,że to co kolorowe łatwiej wchodzi do głowy

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie miłe opinie o mojej radosnej twórczości:-) zachęcam zatem do nabycia Tęczowej Serii bezpośrednio u autorki czyli u mnie. Magdalena www.germaniac.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. z taką książką i ja nauczyłbym się szybko niemieckiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta książeczka :-)-może ona wpoila by j.niemiecki do głowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjazna książeczka do nauki języka obcego.Dobrze opracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna książka i jak sam tytuł mówi dla małego i dużego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby takie książeczki były w szkole to nauka szła by o niebo szybciej :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, kolorowa i bardzo zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  12. w przedszkolu mamy j,angielski także j,niemiecki na razie odpada,ale kto wie może od zerówki się zacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałoby się żeby podręczniki szkolne też były takie jak ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super książeczka do nauki j. niemieckiego. Bardzo zachęcająca do nauki tego języka. My na razie mamy j. angielski w przedszkolu u mojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  15. inwestycja w tą książeczkę to inwestycja w dziecko na dalsze lata jego nauki:)

    OdpowiedzUsuń