piątek, 29 kwietnia 2016

Wydawnictwo NIKO Książka pt.: „Połącz w pary” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Połącz w pary”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NIKO.






Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku 3-4 lat.

Jest to książeczka wielokrotnego użytku, co jest zdecydowanym plusem. Dziecko może ćwiczyć wielokrotnie ten sam rysunek, aż dojdzie do perfekcji.

Do książeczki dołączony jest pisak, który w zatyczce posiada gąbkę. Pisze bardzo wyraźnie, nie przerywa, nie trzeba go dociskać, a za pomocą gąbeczki usuwa się go bez problemu, całkowicie z książeczki.

Dzięki książeczce dziecko uczy się rysowania po śladzie. Obrazki w niej są ciekawe, różnorodne, a co za tym idzie nie nudzą się dziecku szybko.

Moim zdaniem książeczka uczy przez świetną zabawę, jest doskonałym pomysłem na pożytecznie spędzony czas z dzieckiem i oczywiście polecam.








Zalety:
·      Wielokrotnego użytku.
·      Dołączony pisak z gąbeczką w zatyczce.
·      Uczy rysowania po śladzie.
·      Różnorodne obrazki.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Niko oraz na FB.

Książkę pt.: „Połącz w pary” znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Lubię te książeczki wielorazowego użytku a mój Jasiek uwielbia rysować i ścierać

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciekawe jak moja niecierpliwa córa by taka zrobiła bo ona szybko za szybko chce cos zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak sama lubiłam takie zabawy :) moim Skarbom tez z pewnością by sie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne,idealne dla mojej córci.Bardzo fajna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kolorowanki większą fazę chyba ja mam niż moja córcia ... woli sama gryzdolić na białych kartkach buuu ...

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) fajne są takie książeczki

    OdpowiedzUsuń
  7. super i jeszcze ten pisak zmywalny dołączony

    OdpowiedzUsuń
  8. połącz w pary na lata! jedno dziecko może przekazać drugiemu. Fajny sposób na zabawę z dziećmi i przy tym oszczędności finansowa - jeden wydatek kilka pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  9. to jak już dzieci wejdą do perfekcji, może zamienić się w malowankę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna i ciekawa ksiazeczka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna ksiazeczka dla maluszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Książeczka mi bardzo przypadła do gustu.Super,że jest wielokrotnego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książeczki wielorazowego użytku są rewelacyjne. Wystarczy wymazać flamaster i znów zabawa gotowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie książeczki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pomocne ćwiczenia manualne, dzieci w tym wieku uwielbiają zabawy tego typu, świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. super, chętnie byśmy taką chciały

    OdpowiedzUsuń