Zapraszam na opinię o mleczku czyszczącym Crema Lavanda,
jaki otrzymałam od firmy Meglio.
Jak wiecie uwielbiam pachnące kąpiele tylko niestety
niektóre (szczególnie te tańsze) kosmetyki barwią wannę, pozostawiają na niej
trudne do usunięcia zacieki. W takim przypadku mleczko jest rewelacyjne,
wystarczy polać, delikatnie rozprowadzić, pozostawić a dłuższą chwilę i usunąć
za pomocą prysznica, aby wanna była idealnie czysta.
Zapach ma bardzo ładny, średnio intensywny, lawendowy. Czuć
go jeszcze dłuższy czas po użyciu.
Wydajność jest dość duża, ponieważ nie trzeba go użyć dużo,
aby dokładnie wyczyścić powierzchnię.
U mnie zdał egzamin na 6 i dlatego polecam.
Zalety:
·
Skuteczne.
·
Przyjemny zapach.
·
Wydajne.
Wady:
BRAK
Moja
ocena – 10\10
o super musze sprobowac
OdpowiedzUsuńwyglada obiecujaco ewelina tkacz
OdpowiedzUsuńpowiem szczerze, że nie znam żadnego mlecza które by miało przyjemny zapach, warto to wypróbować :)
OdpowiedzUsuńlawendowy zapach podczas mycia? To z pewnością szłoby o niebo szybciej :)
OdpowiedzUsuńsuper bo uwielbiam zapach lawendy i jesli dobry środek do czyszczenie cos dla mnie bo u nas twarda woda ciężko z osadem z kaminia
OdpowiedzUsuńLawendę uwielbiam,natomiast dla mnie środek musi być skuteczny i nie musi ładnie pachnieć chociaż może :)
OdpowiedzUsuńSkuteczny, wydajny i do tego ładnie pachnie- ciekawy produkt
OdpowiedzUsuńmleczko do czyszczenia o zapachu lawendy brzmi ciekawie
OdpowiedzUsuńSuper będę musiała wypróbować i jeszcze tak pięknie lawendą pachnie.
OdpowiedzUsuńbardzo ładny zapach lawendowy
OdpowiedzUsuńskuteczne i ładnie pachnące
OdpowiedzUsuńMiałam kiedyś, jest super ... polecam :)
OdpowiedzUsuńw zasadzie rzadko używam mleczka , ale warto spróbować coś poleconego
OdpowiedzUsuńwygląda ciekawie ;) warto się skusić
OdpowiedzUsuńZnamy. Firna super
OdpowiedzUsuńSuper ze jest wydajny. A zapachu lawendy za bardzo nie lubię.
OdpowiedzUsuńSuper ze jest wydajny. A zapachu lawendy za bardzo nie lubię.
OdpowiedzUsuńprodukty meglio są niezawodne
OdpowiedzUsuńA ja nigdy nie słyszałam o tym produkcie i marce, czas to zmienić :)
OdpowiedzUsuńkolejny raz brawo dla marki :)
OdpowiedzUsuń