sobota, 30 stycznia 2016

Red Pharma Calmapherol Baby mleczko - OPINIA

Zapraszam na opinię o Calmapherol Baby mleczku kojącemu i pielęgnującemu do skóry wrażliwej dla dzieci i niemowląt, jaki otrzymałam od firmy Red Pharma.






Mleczko przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji, do skóry wrażliwej, skłonnej do alergii i podrażnień oraz skóry przesuszonej. U mnie testował syn z AZS i doskonale się sprawdził. Nawilża głęboko i na długo, pomaga łagodzić zmiany, a nowe są zdecydowanie mniejsze i rzadziej się pojawiają. Działa kojąco, dziecko nie swędzi, nie drapie się i nie robi sobie ran na ciele.

Moim zdaniem balsam jest idealny pod każdym względem (używany równocześnie z kremem i olejkiem z serii) i zdecydowanie go polecam.




Zalety:
·      Skuteczny w walce z AZS.
·      Wydajny.
·      Lekka konsystencja.
·      Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Red Pharmacalmapherolbaby.pl oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. o to musze wyprobowac,wlasnie dla Oliwki poszukuje takiego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie bylo by go kupic mam sucha skore i niewiem czym ja nawilzyc w odpowiedni sposob

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek ma Azs i koniecznie musimy wypróbować go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Córeczka miała jak była malutka AZS ale na szczęście alergia minęła. Fakt, że kosmetyki dla maluchów są drogie ale warto czytać opinie i przez to wiedzieć co warto kupić a co nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj synek nie ma AZS ale ma wrażliwą skórę i takie kremy to cos dla nas Szczególnie jesli łagodzi swędzenie bo Konrad zawsze sie boi,ze jak posmaruje kremem to będzie piekła go skora

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat synek ma azs tzn tak sądzę bo ma to samo co córcia w jego wieku > Ją dermatolog diagnozowała powoli wyrasta . Mam nadzieje że mały jak skończy mniej więcej 4 latka też wyrośnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Wiktoria jak już wspomniałam wcześniej jest alergiczką na kurz,roztocza,pleśnie grzyby.Zapewne byłby przydatny..

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dzieci nie mają problemu z AZS ale warto spróbować mleczka w szczególności dla córci,która ma bardzo delikatną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. na szczęście my AZS nie mamy choć u córci balsam by się szczególnie przydał na suchą skórę, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kosmetyk dla naszych dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. my na szczescie nie mamy takich problemow z AZS ale widac ze wydajny i skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Corka ma wrazliwa skore moze warto sprawdzic☺

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie kosmetyki dla dzieci idą jak woda będę wiedział co kupić następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  14. wydaje się być ciekawe to mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musimy kupić dla naszej atopiczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i u Lenki się sprawdzi, trzeba przetestować
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń