sobota, 31 października 2015

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Podobieństwo rodzinne” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Podobieństwo rodzinne” tom 1, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Komiks opowiada o codzienności dwóch sióstr, o ich radościach i troskach. Wendy jest nastolatką i ma młodszą o kilka lat siostrę Marine. Kochają się, ale jak większość sióstr, na co dzień sobie dokuczają.

Tekst jest zabawny, zrozumiały dla młodego czytelnika.


Obrazki śliczne, przyciągające wzrok.


Komiks nie tylko świetnie się czyta, ale pokazuje dziecku, że nie ważne, co dzieje się, na co dzień, w sytuacjach, gdy zagrożenia jedna siostra może liczyć na drugą, że miłość, więzy rodzinne zawsze wygrywają J. Według mnie warta zakupu.







Zalety:
·      Opowiada o codziennym życiu dwóch sióstr.
·      Pokazuje, że miłość siostrzana zawsze wygrywa, że jedna na drugą może liczyć, gdy trzeba.
·      Śliczne ilustracje.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictw Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.



Komiks pt.: „Podobieństwo rodzinne” tom 1 TU.

24 komentarze:

  1. Bardzo fajny. Tak to już z tym rodzeństwem jest kochają się ale i dokuczają sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh tak właśnie jest między rodzeństwem ale było by zbyt nudno gdyby nie było kłótni i przekomarzanek między nimi :) Sama też się kłóciłam z bratem ;)

      Usuń
  2. Super chyba sama bym poczytała, ja też mam siostrę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam parkę i mam nadzieje że jak dorosną przestana sie czubić

    OdpowiedzUsuń
  4. Książeczka jest życiowa.Pokazuje dziecku,że z rodzeństwem praktycznie każdy się z nas przekomarza ale i tak to najbliższe nam osoby,które zawsze są przy nas.Piękne ilustracje i do tego ciekawa treść skłaniają by się w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :)
    Świetny pomysł - książka w wersji komiksowej :)
    Na pewno zainteresuje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zilustrowany komiks, i bardzo życiowy ;) Pomaga zacieśniać więzy rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna :) mądre przekazanie zatowno dla najmłodszych jak i dla tych starszych.Fajnie ilustrowana i z humorem.Zakupiłabym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komiks jest otwarty zarówno dla małego jak i większego czytelnika więc dla mnie jest rewelacyjny :)

      Usuń
    2. Komiks jest otwarty zarówno dla małego jak i większego czytelnika więc dla mnie jest rewelacyjny :)

      Usuń
  8. Ale fajna :) mądre przekazanie zatowno dla najmłodszych jak i dla tych starszych.Fajnie ilustrowana i z humorem.Zakupiłabym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy kilka komiksów z Egmonta, ale tego nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. komiksy dzieci lubią,ładne obrazki mądra treść daje dziecku coś wiecej

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny komiks bardzo pouczajacy ja w domu mam parke ale zrozumieliby na swoj sposob ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rysynki, może i ja się skuszę przeczytać bo przypomina mi perypetie moje i siostry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zakupimy jak wyjdzie seria o braciszku i siostrzyczce :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna lekka opowiastka na rozluźnienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakos do tej pory nie mialam okazij do komiksow tak jakos wyszlo ale czytajac opinię przekonujesz mnie do nich Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjna okładka hihi :) świetne ilustracje :) jak byłam młoda i piękna to uwielbiałam komiksy, może najwyższy czas zarazić tym Tosię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zyciowy komiks. Na pewno kupilabym swojemu dziecku jak podrosnie.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  18. Komiks i do tego pouczający to super sprawa, bo dziecko powinno wiedzieć, że zawsze trzeba być dobrym i pomagać rodzeństwu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny komiks :) śliczne obrazki , mądra i pouczająca :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny komiks, w sumie nie kupowałam nigdy dla dziecka, był na to za mały i nic by nie rozumiał z tego

    OdpowiedzUsuń