sobota, 9 maja 2015

Intesa Mirato Rewitalizujący szampon - żel pod prysznic z żeń-szeniem - OPINIA

Zapraszam na opinię o rewitalizującym szamponie - żelu pod prysznic z żeńszeniem dla mężczyzn, jaki otrzymałam od Intesa Mirato.



Żel ma ładnie prezentujące się opakowanie z zamknięciem typu klik. Bardzo ciekawy jest dozownik żelu, długi i taki inny niż mi znane. Dzięki takiemu rozwiązaniu wydobywamy dokładnie taką ilość kosmetyku, jaką potrzebujemy i to zarówno na gąbkę jak i bezpośrednio na ciało. Zamknięcie jest solidne, co sprawia, że bez obaw można żel postawić „na widoku”, nie ma szans by dziecko się do niego dostało i np. wypiło.


Zapach żelu jest po prostu obłędny. Intensywny, bardzo męski i długo utrzymujący się.

Jego konsystencja jest dość gęsta. Bardzo dobrze się pieni i nie ma problemów z usunięciem go z ciała. Wydajność jest bardzo duża.

Żel doskonale oczyszcza zarówno ciało jak i włosy. Nie powoduje wysuszania skóry, czy łupieżu (co niestety jest częste w kosmetykach typu 2w1).

Mąż uważa go za świetny, ja uwielbiam jego zapach. Oboje polecamy J.





Zalety:
·      Śliczny, długo utrzymujący się zapach.
·      Idealna konsystencja.
·      Ciekawy, praktyczny dozownik.
·      Wydajny.
·      Dobrze się pieni.
·      Nie wysusza skóry.
·      Nie powoduje łupieżu.





Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Intesa Mirato oraz na FB.

28 komentarzy:

  1. O skoro zapach taki obledny to musze kupic dla mojego meza :) zaintrygowal mnie ten zel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla naszych mężczyzn :) a podobno żeń-szeń dobrze działa na korzeń :D
    super muszę też wypróbować,. bo tak w ogóle to kosmetyki dla mężczyzn dłużej utrzymują się na ciele niz damskie :D może to dlatego że mężczyźni więcej się pocą i to neutralizuje zapach hmm..

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo :D no to jest swieetny produkt pieknie pachnie i wydajny jest :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach pewnie spodobałby się i mnie i mojemu mężowi :) Uwielbiam takie "męskie" zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie to można kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole opinii link do strony, przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale miałam ostatnio sajgon :-(

      Usuń
  6. Jak tak zachwalasz Aniu ten żel to muszę kupić mężowi.Żadnych wad,łatwa aplikacja i ten nieziemski zapach o którym wspominasz to istna mieszanka wybuchowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie można zakupić "to cudo"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole opinii link do strony, przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale miałam ostatnio sajgon :-(

      Usuń
  8. Słyszał już o tej marce ale jeszcze się nie zetknęłam , jak tylko dopadnę w sklepie to kupię swojemu niech se chłopak ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę że wreszcie jakiś wydajny i porządnie pachnący żel :) Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu coś dla mnie do przetestowania,praktycznie używam tylko żelu pod prysznic to z chęcią ten wypróbuję i przekonam się o jego cudownym działaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach musi być powalający uwielbiam jak utrzymuje się na skórze a tym bardziej jak facet pachnie pięknie super ze nie powoduje łupieżu

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. to już wiem co kupię mężowi jako moją niespodziankę dla niego:) jeśli zapach jest obłędny to musi być w naszej łazience

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za zen szeniem i maz tez nie za bardzo za nim przepada:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach na pewno obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kosmetyki Intesa są delikatne i nie podrażniają

    OdpowiedzUsuń