niedziela, 19 kwietnia 2015

Green Dream Olej z nasion malin Etja - OPINIA

Zapraszam na opinię o Oleju z Pestek Malin, jaki otrzymałam od Green Dream.




Jest to typ kosmetyku wielozadaniowego. Nieduża butelka mieści 50 ml oleju, który można używać do twarzy, ciała, kąpieli, włosów, – czyli praktycznie do wszystkiego. Bardzo lubię takie kosmetyki, ponieważ oszczędzają miejsce i prościej zabrać w podróż.

Opiszę Wam teraz jak działa na różne miejsca.

Twarz – Matuje i reguluje wydzielanie sebum, co w przypadku mojej cery mieszanej jest bardzo ważna cecha J. Skóra twarzy już chwilę po użyciu staje się miękka w dotyku.
Ciało – Doskonale nawilża, łagodzi podrażnienia. Doskonale nadaje się do masażu oraz jako dodatek do kąpieli. Skóra po użyciu jest miękka i delikatna, a efekt nawilżenia pozostaje na długi czas.
Usta – Doskonała alternatywa pomadek. Parę kropli wsmarowanych w usta doskonale je nawilża, zmiękcza i nadaje zdrowego wyglądu. Po kilku dniach wszelkie suche miejsca czy skórki znikają całkowicie. Świetnie zdaje egzamin podczas mrozów i wiatrów.

Rany- Sprawdzałam na oparzeniach i zdecydowanie mi pomógł. Prysnął mi olej (dość sporo gotującego się oleju) na dłoń i momentalnie zrobił się paskudny bąbel. Posmarowałam olejem i nie piekł jak zwykle (niestety gorący olej uwielbia moje ciało), a oparzenie goiło się znacznie szybciej i mniej boleśnie.



Olej ma zapach podobny do malinowego. Jest dość intensywny, a na skórze pozostaje dłuższy czas.

Wydajność jest dość duża. Oleju używam intensywnie od około 2 tygodni i ubyło około 1\3 opakowania.

Kolejną dość dużą zaletą dla mnie jest to, że szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej lepkiej, nieprzyjemnej warstwy.

Olej z nasion Maliny jest rewelacyjnym kosmetykiem wielozadaniowym i zdecydowanie go wam polecam.






Zalety:
·      Ładny, malinowy zapach.
·      Wydajny.
·      Wielozadaniowy.
·      Skuteczny.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Green Dream oraz na FB.


 Olej z nasion malin znajdziecie

22 komentarze:

  1. zastanawiam sie jak by zdal egzamin przy poparzeniach slonecznych z ogromnym zainteresowaniem czytalam twoja opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę miała tą nieprzyjemność (oj poparzenie boli) i sprawdzę, to się podzielę

      Usuń
  2. Znam ten olejek i jestem nim zachwycona:) Uniwersalny i bardzo wydajny:) Zapach także na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w opisie fajny, ciekawe jak na popękane pięty by zadziałał, albo wmasowany po kąpieli w ciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wmasowany w ciało fajnie nawilża (specjalnie dla ciebie dziś sprawdziłam)

      Usuń
  4. Green Dream dziękuje za obiektywną i wartościową recenzję :)

    Zapraszamy również do naszego sklepu po kosmetyki naturalne oraz żywność ekologiczną :)

    http://www.greendream.sklep.pl/

    oraz garść ciekawostek ekologicznych, przepisów :)

    https://www.facebook.com/pages/Green-Dream/672878729416537?ref=bookmarks


    Jeszcze raz pozdrawiamy :)
    Green Dream

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego jeszcze nie widziałam na pewno jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jaka ciekawostka napewno warto go mieć w każdym domu bo jak widzę to jest wielozadaniowy a my uwielbiamy takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie ciekawostki,zwłaszcza że jedno do wszystkiego :) a w przypadku małych gabarytów mieszkaniowych idealne :). Bardzo mnie kusi ten malinowy zapach :)) Taki afrodyzjak dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go ale widze że jest wart wiekszej uwagi :) a zapach malin uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. w moim przypadku do ran byłby idealny do reszty używałaby żona wiec warto kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak jeden olej a oboje byście używali :-)

      Usuń
  10. super kosmetyk jeszcze o takim nie slyszalam, wydajny i ma wiele zastosowan a to ogromny plus. wart zakupu i wyprobowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jak kosmetyk ma wiele zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń