sobota, 8 listopada 2014

Pilomax ALOES WAX - OPINIA

Zapraszam na kolejną odsłonę firmy Pilomax. Dziś zaprezentuję Wam maskę Aloes.



Maska przeznaczona jest do włosów zniszczonych, cienkich, przetłuszczających się, z łupieżem suchym. Niestety moje włosy są przetłuszczające się i to w stopniu zaawansowany. Maska poradziła sobie z tym problemem w widoczny sposób. Używana regularnie zahamowała intensywne przetłuszczanie się u nasady, a jednocześnie włosy nie stały się przesuszone i sianowate od połowy w dół. Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałam.

Jej zapach jest średnio intensywny. Rozchodzi się po pomieszczeniu podczas używania, a później pozostaje na włosach na dość długi czas. Porównałabym go do zapachu liścia aloesu, świeżego, gdy rozetniemy na pół.

Konsystencja maski jest gęsta. Łatwo się ją nakłada i rozprowadza, a także później usuwa z włosów.



Włosy po wysuszeniu ładnie się układają, są milutkie i mięciutkie. Nie ma najmniejszych problemów z ich rozczesaniem.

Maska znajduje się w plastikowym słoiczku, jest ładny, a jednocześnie dość duży otwór ułatwia jej wydostanie.
Jest to kolejny kosmetyk firmy Pilomax który z przyjemnością używam i Wam polecam.

Zalety:
·       Zmniejsza przetłuszczanie się włosów u nasady jednocześnie nie sprawiając, że od połowy w dół są sianowate.
·       Łatwa aplikacja.
·       Przyjemny zapach.
·       Włosy miękkie, ładnie się układają, nie ma problemów z ich rozczesaniem.
·       Ładne i praktyczne opakowanie.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę PILOMAX oraz na ich FB

Maskę ALOES WAX  znajdziecie TU

10 komentarzy:

  1. Super maska do włosów.Jeszcze takiej nie miałam okazji jej wypróbować.Ja mam problem z przetłuszczającymi się włosami a ten produkt wydaje się fantastyczny.Łatwa aplikacja dodatkowo zachęca do jego zakupu.Maska nawet łagodzi podrażnienia,świetnie nawilża i nadaje włosom połysk.Więc jak tu przejść obojętnie wobec tego produktu.Z chęcią muszę go przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie
    bym go przetestowala i pozbyla sie swoich problemow z wlosami nie dosc
    ze tluste to z lupiezem testowalam wiele ale nic do tej pory niepomoglo
    mam nadzieje ze tym razem sie uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała maskę , mam zniszczone i suche włosy jedwab mi średnio pomaga więc myślę że maska byłaby lepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Pilomax:) są rewelacyjne,a zwłaszcza maski. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super muszę spróbować mam bardzo zniszczone przydała by się taka kuracja ;) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. W sam raz dla mnie, ja mam zniszczone, osłabione i przetłuszczajace się włosy. Poczytałam sobie opinię i jestem pod wielkim wrażeniem, zazwyczaj producenci obiecują, że jest do włosów przetłuszczających sie i jak później się okazuje włosy momentalnie robią się tłuste, bo nie dość że dość szybko naturalnie mają tendencje to jeszcze maski je dodatkowo obciążają. Musze w takim razie wypróbować Pilomax skoro nie obciąża włosów i im pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja maski, nie znałam jej wcześniej, a tu proszę same plusy. Nie ma co się zastanawiać trzeba kupować

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam. Polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę markę! Moje włosy też! Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonała pod każdym względem. Polecam inne serie tej Firmy np. seria Tricho i ich peeling. PO PROSTU SZTOS.

    OdpowiedzUsuń