wtorek, 9 września 2014

Pilomax szampon codzienny do przetłuszczających się włosów i skóry głowy- OPINIA

Kolejnym produktem marki Pilomax jaki chciałabym wam pokazać jest szampon codzienny do przetłuszczających się włosów i skóry głowy.



Szampon zamknięty jest w wygodnej buteleczce z bardzo wygodnym w użyciu zamknięciem. Wystarczy jedna ręka aby go otworzyć czy zamknąć.


Jego konsystencja jest bardzo gęsta, dzięki czemu nie spływa z dłoni czy włosów. Jest wydajny i dobrze się pieni. Rozprowadza się bez problemów, a jego spłukanie jest proste.

Zapach ma przyjemny, orzeźwiający i lekko słodki jednocześnie. Niestety mimo chęci nie jestem w stanie go porównać z niczym mi znanym. Na włosach utrzymuje się długi czas.

Włosy po umyciu są miękkie i delikatne. Łatwo się rozczesują, nie elektryzują i nie puszą. Ich świeżość jest stanowczo dłuższa nisz gdy używam innych szamponów, nawet do trzech dni, a jak wiecie u mnie to mega dużo.

Masz problem z przetłuszczającymi się włosami jak ja? To szampon dla ciebie J Z przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Wygodne w użyciu opakowanie.
·       Gęsta konsystencja.
·       Wydajny.
·       Ładny zapach.
·       Nadaje włosom miękkość i delikatność.
·       Włosy nie puszą się i nie elektryzują.
·       Znacząco przedłuża świeżość włosów.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wax sklep gdzie znajdziecie produkty Pilomax oraz na ich FB.

10 komentarzy:

  1. OOO coś dla mnie! Mam niestety ten sam problem:( codziennie muszę myć włosy, inaczej są w kiepskim stanie. Super recenzja!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to
    ja dolacze mam tez problem z tlustymi wlosami a po takiej recenzij
    mysle ze sie pozbede swojego problemu raz na zawsze Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam problem ale z włosami wypadającymi:( przetłuszczały mi się chwile po ciąży, ale jakoś samo to minęło na szczęście, ale szamponu nie znalazłam wtedy dobrego. Więc na przyszłość będę pamiętac o tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. po ciazy tez mi wypadaly ale minelo a przetluszczanie nadal wiec sprobowac warto. Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę i jest też coś dla mnie z serii Pilomax :D Wystarczy poszukać , poszperać i każdy może znaleźć coś dla siebie .

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się sprawdził. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Bardzo wydajny, ładnie pachnie i jest niedrogi. Efekty jakie udało mi sie uzyskać powalają. Moje włosy przede wszystkim już tak szybko się nie przetłuszczają, dodatkowo zauważyłam, że sa bardziej nawilżone i pełne blasku.
    Ja nawet nie polecam ja namawiam do wypróbowania tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi ułatwił życie. Nie muszę już codziennie myć włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi ułatwił życie. Nie muszę już codziennie myć włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaleta tego szamponu jest to,że faktycznie przedłuża świeżość włosów, czego bym sie nie spodziewała. Zważywszy na fakt , iż od zawsze zmuszona byłam myć włosy codziennie. Teraz to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę jest super, miałam kłopot z włsami przy sklapie. A teraz ta dobra kondycja włosó utrzymuje się znacznie dłużej, przy czym nie jest to sgresywny kosmetyk, drastycznie działający czy wysuszający. Polecam. Marina

    OdpowiedzUsuń