poniedziałek, 28 października 2013

Chusteczeki do higieny intymnej Ziaja- recenzja


A teraz pora na trochę recenzji.
Zacznę od chusteczek do higieny intymnej Ziaja


Bardzo lubię Ziaje, ale te chusteczki więcej u mnie nie zagoszczą.
Po użyciu chusteczki dostałam intensywnie czerwonej wysypki z którą walczyłam tydzień. Chusteczka jest bardzo słabo nawilżona, miałam dość duży problem z użyciem jej. Kolejny minus za szorstkość i brak miękkości.
Jeśli chodzi o plusy, jedyny jaki znalazłam to ziołowy zapach który bardzo mi się spodobał. Niestety z powodu, że prawie natychmiast musiałam się intensywnie umyć nie jestem w stanie określić jak długo pozostaje na skórze.


Zalety:

zapach


Wady:

uczula'
szorstka
bardzo słabo nawilżona

Moja ocena: 1/5

 

8 komentarzy:

  1. naogol ziajka nieuczula ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziajkę lubię, przeważnie ma dobre kosmetyki, te chusteczki uważam jednak za totalny niewypał :-)

      Usuń
  2. całe szczęście nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odradza i to bardzo, tu niestety Ziaja się nie popisała

      Usuń
  3. no i fakt lipa z nich Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze powiedziawszy każde chusteczki jakich bym nie użyła zawsze wywołuja u mnie uczulenie, z tego co wiem u wielu kobiet, stą i ja bym nie kupila tych chusteczek, chociaz zaiję bardzo sobie cenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam nigdy z tych chusteczek, ale będę ich na pewno teraz unikać jak ognia. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie korzystałam i nie korzystam z takich chusteczek

    OdpowiedzUsuń