poniedziałek, 12 marca 2018

Kneipp Pielęgnujący płyn pod prysznic Na dobry nastrój - OPINIA


Zapraszam na opinię o pielęgnującym płynie pod prysznic Na dobry nastrój, jaki otrzymałam od Kneipp Polska.




Zacznę od zapachu, który pokochałam od pierwszej chwili. Połączenie marakuji z zapachem grejpfruta dało zapach wspaniały. Jest słodki, ale przełamany świeżością. Bardzo intensywny, pozytywny. Na skórze wyczuwalny długi czas po użyciu.

Płyn doskonale się pieni. Dobrze spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza skórę, nadając jej nie tylko wspaniały zapach, ale również delikatność w dotyku i miękkość.

Konsystencję ma średnio gęstą, łatwo się aplikuje i jest bardzo wydajny.

Opakowanie ładne i praktyczne. Stawiane na zakrętce, dzięki czemu łatwo go wydobyć do końca. Nie ślizga się w dłoni, co zdecydowanie ułatwia używanie.

Dla mnie płyn jest doskonały. Jego zapach zamienia zwykły prysznic w wyprawę w egzotyczne kraje, daje uczucie odprężenia, które jak on zostaje jeszcze długo po kąpieli. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Wspaniały zapach.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Oczyszcza.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Relaksuje.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Kneipp Polska oraz na FB.

Pielęgnujący płyn pod prysznic Na dobry nastrój znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. cos dla mnie :) wanny nie mam wieć taki żel pachnący a to moje zapachy jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zapach, wygodne opakowanie uwielbiam takie żele pod prysznic tego jeszcze nie miałam okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam prtsznica alecnie stanowi to problemu by w wanie nie muc go uzyc a zapach napewno syper Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam marakuję w kosmetykach 🙂 markę Kneipp znam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, już opis samego zapachu mnie oczarował, uwielbiam takie aromaty i już bym chciała go mieć. Opakowanie też w pięknych barwach przykuwa wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie kosmetyk dla mnie jako, że jestem posiadaczką tylko prysznica. Lubię zapach marakuji w kosmetykach do pielęgnacji ciała .A tutaj mamy jeszcze połączenie z grejpfrutem, czyli tak jak wspominałaś egzotyczna podróż dla zmysłów. Widać że płyn spełnia wszystkie wymagania, oczyszcza ,pielęgnuje, nawilża .

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kosmetyki. A zwlaszcza ich zapachy, domowe spa dla kazdego. Super,że skóra jest po nim miękka

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam słodko pachnące żele pod prysznic no i te co się dobrze pienią ;) więc jak dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie

    Sylwia Rudzińska

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi być cudny. Lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zapachy dla mojego ciała,uwielbiam takie boskie zapachy,wtedy mogę być pod prysznicem bez końca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach na pewno jest urzekający :) To opakowanie nie jest duże a kosmetyki z Kneipp uzależniają,trzeba byłoby kupować często ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prysznic stanie się większą przyjemnością i odprężeniem dzięki temu kosmetykowi

    OdpowiedzUsuń