niedziela, 11 marca 2018

Babaria Kasadi Krem do rąk na bazie 100% olejku z róży piżmowej - OPINIA


Zapraszam na opinię o kremie do rąk na bazie 100% olejku z róży piżmowej, jaki otrzymałam od Babaria Kasadi.



Krem mieści się w ładnej i wygodnej w użyciu tubce stawianej na zakrętce z zamknięciem typu klik.

Konsystencję ma gęstą, zwartą, ale co dla mnie było miłą niespodzianką bardzo łatwo się aplikuje. Od razu po nałożeniu przez 2-3 minuty czujemy go na skórze, ale nie klei się ona jak przy niektórych kremach. Po tym czasie wchłania się całkowicie.

Zapach ma przyjemny, średnio intensywny. Na skórze pozostaje dłuższą chwilę. Porównałabym go do zapachu róży, ale połączony z czymś jeszcze. Mnie się podoba.

Krem testowany był m.in. w ostatnie duże mrozy. Egzamin zdał na 6. Nie tylko doskonale poradził sobie z zregenerowaniem suchej skóry, ale również zabezpieczył ją przed skutkami mrozów (często wtedy skóra na dłoniach jest czerwona, wrażliwa na dotyk i można po niej rysować tak słabo jest nawilżona, dzięki kremowi nic takiego nie miało miejsca).

Przy regularnym używaniu skóra na dłoniach stała się miękka i delikatna. Jej nawilżenie jest na wysokim poziomie, nie ma żadnych suchych czy łuszczących się miejsc.

Krem moim zdaniem jest naprawdę dobry. Swoje zadanie spełnia w 100%, a warstwa, która zostaje po aplikacji parę minut nie jest bardzo uciążliwa i zdecydowanie nieklejąca się jak w większości kremów do rak, osobiście uważam, że nie można tego zaliczyć, jako wadę. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Gęsta konsystencja.
·      Wygodne opakowanie.
·      Łatwa aplikacja.
·      Przyjemny zapach.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Doskonale zdaje egzamin przy mrozach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Babaria Kasadi oraz na FB.

Krem do rąk na bazie 100% olejku z róży piżmowej znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. dory krem do rąk to podstawa :) Brzmi ciekawie mam inny tej firmy , póki co 2 razu użyłam i już wiem że rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam kremu rzadko na mróz jak wychodziłam, ale skoro ten jest dobry to będe musiała sie postarać o taki krem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznam ale przydal by sie napewno ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko używam kremy do rąk, ale w sezonie jesień - zima, dobry krem do rąk musi być. Tego nie znam, ale fajne ma opakowanie i jak zachęcasz to zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem mnie zaciekawił wygodnybw aplikacji, nawilża i dba o skórę to same zalety

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie najbardziej zainteresował jego zapach :) z chęcią ho wypróbuje. Kremy do rąk uwielbiam. Dłonią też się coś od życia należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu wogóle . Z tego, co przeczytałam to bardzo dobry krem ,sprawdza się szczególnie zimą przy temperaturze ujemnej. Przyznam szczerze że bardzo często stosuje kremy do rąk, nawet po kilka razy dziennie .Plusem tego kremu dla mnie jest jego gęsta konsystencja i to, że szybko się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że poradził sobie z regeneracją podczas mrozu. Lubię kiedy krem szybko się wchłania,a dłonie się nie kleją 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dużo kremów do rąk już użyłam i bardzo trudno zadowolić moją skórę ale z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kremy do rąk ten również przykuł moją uwagę myślę że jak znajdę w drogieri kupię na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry krem nawet ja bym go używał moje dłonie po pracy są strasznie suche

    OdpowiedzUsuń
  12. Roza pizmowa pierwsze słyszę, musi być dobry

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek z róży piżmowej,uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem w sam raz do każdej kobiecej torebki :) W składzie róża,która bosko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń