wtorek, 27 lutego 2018

APN Cosmetics Balsam do ciała Indie - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie do ciała Indie, jaki otrzymałam od APN Cosmetics.



Balsam mieści się w plastikowej butelce z pompką. Osobiście bardzo lubię takie rozwiązania, ponieważ są wygodne w użyciu. Pompka posiada możliwość blokady, co daje mi gwarancję, że się balsam nie wyleje nawet w podróży.

Zapach ma bardzo przyjemny, średnio intensywny. Na skórze utrzymuje się dość długo. Ja wyczuwam w nim zapach mango przełamany czymś, co sprawia, że nie jest taki słodki (niestety nie mogę dojść do tego, czym L).

Moja skóra jest raczej bez problemowa i u mnie balsam rewelacyjnie i na długo nawilża. Po aplikacji jest miła w dotyku, miękka i pachnąca. Taka pozostaje na długie godziny.

Konsystencję ma dość gęstą, a przy tym lekką. Nie spływa z dłoni, dobrze się aplikuje i jest bardzo wydajny.

Wchłania się szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej tłustej czy lepkiej warstwy. Zaczynając smarowanie od góry gdy posmaruję ostatnią część nogi, bluzkę śmiało mogę ubierać J.

Nie uczula, nie podrażnia, a wręcz przeciwnie. Doskonale nadaje się po goleniu w moim wydaniu, czyli z podrażnioną, często krwawiącą skórą. Balsam łagodzi podrażnienia, neutralizuje pieczenie czy swędzenie skóry, sprawia, że szybciej się goi.

Ja jestem zadowolona z niego w 100%. Według mnie posiada dużo zalet a żadnej wady. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nie uczula.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Wydajny.
·      Śliczny zapach.
·      Wygodne opakowanie.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze.
·      Szybko się wchłania.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę APN Cosmetics oraz na FB.


Balsam do ciała Indie znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Też lubię takie opakowania z pompką ,bo ułatwiają aplikację kosmetyku .Już sama nazwa Indie zachęca do przetestowania, kojarzy się z czymś niezwykle aromatycznym i egzotycznym . Podoba mi się też że nie pozostawia tłustego filmu.Tego poprostu nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi fajnie to że szybko się wchłania , nielubię balsamów co długo się wchłaniają :) Balsamów musze używac od niedawna i częśc z nich mi odpada za to właśnie wchłanianai bo ja niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Już początek opisu brzmi ciekawie. .mango!!!!! ,zapach jego bardzo lubię bo kojarzy mi się z tropikalnymi wakacjami teraz zimą to szczególne dla mnie ekscytujące

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję spróbować innego i też był bardzo wydajny i miał przyjemny zapach z pewnością ten balsam będę mieć na uwadze jako następny 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Same plusy,jest pompka,delikatny przyjemny zapach,nawilża ,nie uczula więc dla każdego rodzaju skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki z pompką są dużo wygodniejsze w użyciu, duży plus za zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to super,ze sie szybko wchlania. Nie lubie czekac i zawsze od razu sie ubieram ;) wiec super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super balsam na wszystko. Cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma pompkę, mango, brzmi egzotyczne i zachęca do wypróbowania. Nie miałam go jeszcze,ale godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam musi się szybko wchłaniać a ten taki jest :) Zapach z dodatkiem mango to sama przyjemność :) Odpowiednie nawilżenie skłania tylko do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale,że z aplikatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. panie jak widać są chętne na wypróbowanie balsamu,najwyższa ocena mówi wszystko

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre nawilżenie i szybkie wchłanianie to podstawa przy balsamie wiec ten jest na plus :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń