czwartek, 18 stycznia 2018

Wydawnictwo Egmont Gra Ubongo - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Ubongo, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.












Czy można grać w tetrisa nie elektronicznie? Okazuje się, że tak, a granie jest rewelacyjną zabawą dla całej rodziny.

Zasady są bardzo proste, należy w określonym czasie ułożyć kafelki tak, aby zakryć wszystkie białe pola. Każdy, któremu się to uda otrzymuje klejnocik, różne kolory w zależności jak szybko białe pola zostały zakryte. Klejnoty mają różną wartość punktową, a wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów.

Elementy solidne. Przy normalnym używaniu nic się z nimi nie dzieje.

Grafika gry ciekawa, kolorowa, przyciągająca wzrok.

Instrukcja jasna i zrozumiała.

Gra, która nie tylko bawi, ale i uczy m.in. logicznego myślenia, szybkości itp. U mnie zdała egzamin na 6 i zdecydowanie polecam.

Zalety:
·      Bawi.
·      Uczy.
·      Proste zasady.
·      Ładna graficznie.
·      Solidne elementy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na FB Galaktyka Czytelnika.


Grę Ubongo znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Super wygląda i chyba ja naprawde nie znam nawet elektronicznej wersji :) może planszowa lepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super gra. Ja gralam tylko w elektronicznego chętnie bym pograla w planszowego.radocha dla calej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Grałam kiedyś w tetris gra była świetna i z przyjemnością bym zagrała w planszową też by mnie wciągła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja elektroniczna jest nam znana. Planszówka to nowość, o której przeczytałam tu na blogu. To prawda ta gra ma wiele zalet. Z pewnością uczy cierpliwości, precyzji,logicznego myślenia, działania pod presją czasu,

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o takiej grze, nawet tej elektronicznej, ciekawie brzmią i wyglądają te klejnociki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie gry gdziecmoze bawic sie cala ridzuna a nie tylko wybrani ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie te gre a taka planszową nie widziałam wcześniej musi być tez swietna

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa bardzo fajna :) Nie pomyślałabym,że gra tetris może być planszowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubimy takie gry,ale na razie sporo ich mamy także przyznam iż nie zaopatrujemy się w nowe bo miejsca brak :0

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej grze nie słyszałam, ale zapowiada się ciekawie i klejnot można zdobyć. ...jest o co walczyć, na pewno umili nie jeden wieczór

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super, nie wiedziałam, ze tak tez można

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja nie jestem tak do przodu i przewrotna sprawa,że najpierw elektroniczne a potem na planszy

    OdpowiedzUsuń