poniedziałek, 15 stycznia 2018

Mydlana Chata Mydło do golenia Deluxe – Trawa Cytrynowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle do golenia Deluxe – Trawa Cytrynowa, jakie otrzymałam od Mydlanej Chaty.



W moim domu używa się do golenia przeważnie pianek i to zarówno mąż i ja. Mydła przeznaczone do golenia miałam okazję używać pierwszy raz i jestem nim zdecydowanie zachwycona. Na stronie opisywane jest bardziej pod mężczyzn, a ja postanowiłam osobiście przetestować i opisać go pod kobiety J.

Mydło jest gęste, śmiało można obracać opakowanie do góry dnem i nie wypadnie ani kropelka. Jednocześnie jego aplikacja należy do bardzo łatwych. Osobiście nakładam go palcami na skórę i po chwili delikatnego i przyjemnego masowania mam idealną pianę.

Zapach jest wspaniały. Średnio intensywny, cytrynowy, na skórze wyczuwalny jeszcze długo po użyciu.

Do golenia damskiego zarostu jest doskonałe. Idealnie zmiękcza, sprawia, że maszynka „sunie” po skórze jak łyżwy na lodzie. Zero, jakich kolwiek zacięć, zero „niedogolonych” włosków, zero krost po goleniu.

Mydło jest bardzo delikatne dla skóry. Podczas golenia a także po nim nie ma uczucia pieczenia czy swędzenia skóry, nie jest ona również zaczerwieniona, co w moim przypadku często się zdarza.

Kolejny plus za wydajność. Wystarczy nieduża ilość mydła, aby wytworzyć wystarczającą pianę na ogolenie całej nogi.

Opakowanie to plastikowe pudełeczko z dużym otworem. Zdecydowanie praktyczne, wydobycie z niego mydła nie sprawia najmniejszego problemu.

Do golenia kobiecego zarostu to mydełko jest idealne i zdecydowanie warto po nie sięgnąć. Polecam.


Zalety:
·      Idealne do damskiego golenia.
·      Wydajne.
·      Wspaniały zapach.
·      Wygodne opakowanie.
·      Nie podrażnia, nie uczula.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Mydlana Chata oraz na FB.


Mydło do golenia Deluxe – Trawa Cytrynowa znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. nie spotkałam się z takim i przyznam szczerze nawet nie słyszałam. Bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o mydle do golenia z opisu brzmi zachęcająco 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm pianek nie uzywam czasem podkradnę męzowi bo te damskie drogie z mają identyczny skład a inne nuty zapachowe. Zwykle używam zwykłego mydła wieć takei jak dla mnie było by idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze mydła do golenia. Zazwyczaj stosuję pianki .Bardzo fajny produkt nam pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze mydła do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zastanawia zapach twj trawy cytrynowej ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słyszę o mydle do golenia, ale jeśli jest wydajne i łatwo się aplikuje a do tego ładnie pachnie jestem skłonna je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojego Męża żadne mydło by nie przekonało,on jest wierny swoim żelu do golenia :) Mężczyźni za bardzo nie lubią experymentowac jak My Kobiety ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydło do golenia pierwsze słyszę. Ciekawe czy mój maz chciałby cos takiego. Ciekawa jestem tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam pianki do golenia , pierwszy raz słyszę o mydle w pudełeczku, wiem , że są w tubkach mydła, bo mąż używa

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój tata używa mydła do golenia,mąż pianki tak samo jak ja :) Skoro jest taka świetna to my wszyscy w domu będziemy ją musieli przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś mydło i do tego musi być pędzel to nie moje atrybuty do golenia,ja siegam po pianki,zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydło do golenia, brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń