niedziela, 14 stycznia 2018

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Zostań gwiazdą Instagrama” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: ”Zostań gwiazdą Instagrama”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.






Na Instagramie raczkuje i tak szczerze mówiąc książka mnie zmobilizowała abym się z nim bliżej zaprzyjaźnić. Te osoby, które zaglądają wiedzą, że moim zdjęciom na Instagramie daleko do ideały, jestem tego świadoma, ale dzięki radą, jakie znalazłam w książce każde jest troszeczkę lepsze od poprzedniego (a przynajmniej tak mi się wydaje).

Książka podzielona jest na rozdziały, czytelna. Nie ma problemu znaleźć w niej informacji, na których nam zależy.

Znajdziemy w niej nie tylko ciekawe, praktyczne porady od pięćdziesięciu właścicieli popularnych kont w serwisie Instagram, ale również dużo zdjęć oraz wskazówek technicznych. Wszystko napisane jest ciekawie, jasno, skłania do przemyśleń, zastanowienia się czy np. światło, w jakim robimy zdjęcia jest odpowiednie.

Książka ma nieduży format, co według mnie jest jej dużą zaleta. Już nie raz używałam jej po za domem i okazała się bardzo pomocna.

Moim zdaniem każdy, kto posiada konto na Instagramie i mu na nim, choć trochę zależy powinien ją przeczytać (a przynajmniej niektóre tematy). Z swojej strony poleca.

Zalety:
·      Ciekawa.
·      Przydatna.
·      Mały format.
·      Porady.
·      Informacje techniczne.
·      Zdjęcia.
·      Pomaga zaprzyjaźnić się z Instagramem.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Zostań gwiazdą Instagrama” znajdziecie TU

14 komentarzy:

  1. Mam insta ale w ogóle go nie ogarniam.Przyda mi się z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam insta i przyznam jakoś nie bardzo mnie interesuje tam profil,ale każdy lubi co lubi :) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. CIEKAWA CO PRAWDA MAM INSTA ALE Z KOMUTERA NIWIELE SIE DA ZROBIĆ BRAK CZASU NA ZAINSTALOWANIE PROGRAMU A W KOMÓRCIE MAM ZABLOKOWANY NET Z CZASEM MOŻE SIE I TAM ZORGANIZUJE

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno ciekawa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Insta i nie ogarniam do konca. Wrzucam tak swoje fotografie ktore robie hobbystycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. insta nie posiadam i jakoś wcale mi się go nie chce zakładać bo i po co wolę żyć w pełni ale w realu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie bardzo ogarniam ale jakoś to będzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam insta i tez go nie ogarniam jeszcze. Przydalaby sie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałaby mi się ta książka , bo na instagramie jeszcze nie bardzo się ogarniam , wiedzy nigdy dość. super, że jest pomocnik

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż mam założone insta to szczerze nie wiem co i jak.Może z czasem mnie też wkręci,na pewno jest to przydatna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ta platforma nie interesuje,książka na pewno komuś się przyda

    OdpowiedzUsuń
  12. I moze ja zostane gwiazda :-)

    OdpowiedzUsuń