czwartek, 7 grudnia 2017

Wydawnictwo Egmont Gra Ryzyk fizyk - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze Ryzyk fizyk, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.













Ryzyk Fizyk, w której głównym zadaniem graczy jest odpowiadanie na pytania quizowe z wiedzy ogólnej. Odpowiedzią na każde pytanie jest jakaś liczba, a każdy gracz odpowiada jednocześnie zapisując odpowiedź na swojej płytce (która jest wielorazowego użytku), ma na to 30 sekund. Następne 30 sekund to obstawianie wyników żetonami (są podobne do tych używanych w pokerze). Wygrywa osoba, która była najbliżej poprawnej odpowiedzi.

Pytania w grze są na różnym poziomie, ale wcale nie trzeba znać odpowiedzi by wygrać. Wystarczy dobrze pokombinować odpowiednio postawić by zgarnąć żetony.

Elementy gry są ładne i bardzo solidne. Dla mnie to ogromny plus, jakoś nie lubię, gdy gra się „rozpada” po paru użyciach.

W opakowaniu dobrze przechowuje się wszystkie elementy. Posiada przegrody, dzięki którym można wszystko posegregować.

Moim zdaniem gra jest ciekawą propozycją zarówno dla starszych dzieci jak i dla dorosłych. Bawi i uczy a to wspaniałe połączenie. Polecam.


Zalety:
·      Bawi.
·      Uczy m.in. logicznego myślenia, odpowiedzi na wiele pytań.
·      Solidne elementy.
·      Opakowanie z wygodnymi przegródkami.
·      Dla starszych dzieci i dorosłych.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

13 komentarzy:

  1. Fajna gra osobiście nie widziałam jeszcze trakiej choc nazwa sie kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada ciekawie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka fajna gra. Uczy i bawi czyli tak jak powinno być

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ja też z chęcią bym zagrała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym z chęcią zagrała, oczywiście jak nadrobię braki u Ciebie Aniu ;)w końcu prawie pół miesiąca nie miałam netu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna propozycja Aniu :) Gra z której możemy wynieść trochę wiedzy i wspólnie spędzić czas z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gra pewnie fajna,ale przyznam już nie mam gzie takich składować,

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna gra, Egemont ma bardzo szeroką gamę rewelacyjnych gier

    OdpowiedzUsuń