piątek, 25 sierpnia 2017

SWISS IMAGE Polska Odżywka ALPINE ROSE (alpejska róża) - OPINIA

Zapraszam na opinię o odżywce ALPINE ROSE, jaką otrzymałam od SWISS IMAGE Polska.





Odżywka mieści się w wygodnym opakowaniu z zamknięciem typu klik. Stawiane jest na zakrętce, co sprawia, że nie ma problemu z wydobyciem odżywki pod koniec.

Konsystencję ma dość gęstą. Dla mnie to plus, nie rozlewa się po dłoniach, nie spływa z włosów, nie ma problemu typu za dużo wylane na dłoń.

Jej zapach jest śliczny. Mnie się kojarzy z zapachem róży. Jest delikatny, ale dobrze wyczuwalny, na włosach pozostaje jakiś czas.

Mam włosy przetłuszczające się i większość odżywek powoduje pogłębienie problemu, ta nie, mimo, że ma za zadanie ich nawilżanie. Włosy zachowują świeżość dokładnie tyle ile bez użycia odżywki.

Przy regularnym stosowaniu ponad miesiąc (wraz z szamponem z serii) zauważyłam, że włosy są zdecydowanie w lepszej kondycji. Są miłe w dotyku i puszyste, a ich rozczesanie nie jest problemem, łatwiej również „coś z nimi zrobić”, przestały żyć własnym życiem.


Jestem bardzo zadowolona z odżywki i na pewno nie jeden raz jeszcze stanie na mojej półce w łazience. Wam zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Nadaje włosom miękkość i puszystość.
·      Nie obciąża.
·      Wygodne opakowanie.
·      Gęsta konsystencja.
·      Śliczny zapach.
·      Włosy łatwo się rozczesują i układają.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę SWISS IMAGE Polska oraz na FB.

Odżywkę ALPINE ROSE znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Nie uzywam odzywek ale moze sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla moich włosów mam z tej serii inny więc muszę go wypróbować jak najszybciej , a następnie kupić Alpine Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. supoer cos dla mnie bo ja u nasady mam przetłuszczające reszta jako tako i mam do wyboru albo odżywka na same końce lub po całości ale na drugi dzin trzeba myć co ani w 1 ani w 2 przypadku nie jest takie fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko używam odżywek, głównie to są szampony ale wart zakupu taka odżywka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, widzę, ze cos dla moich włosów i jeszcze do tego fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam problem z przetłuszczającymi się włosami.Przekonałaś mnie abym i ja odżywkę przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, muszę i ja wypróbować, bo moje włosy również należą do przetłuszczających się i uwielbiam jak kosmetyki pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla samego zapachu bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panie na pewno chętnie wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy kosmetyk, poręczne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele odżywek już przetestowałam.Warto aby moje włosy zapoznały się z tej marki a zapach róży bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka o zapachu róż stałaby się hitem dla mojej żony.

    OdpowiedzUsuń