sobota, 5 listopada 2016

Wydawnictwo Kobiece Książka pt.: "Połączeni. Uwolnij mnie" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Połączeni. Uwolnij mnie”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Kobiecego.



Gwen to kobieta ciężko doświadczona przez życie. Jej ojciec to kat, który znęcał się nad nią i bratem w dzieciństwie. Matka umiera niby na zapalenie płuc, a tak naprawdę przez pobicie przez ojca Gwen. Od jej śmierci nikt się nimi nie interesuje, są biedni, głodni, co zmusza ją do kradzieży jedzenia dla siebie i brata. Jej dzieciństwo było koszmarem, a mimo to w życiu zawodowym odniosła zwycięstwo, jest menadżerem sporego klubu. Jest kobietą z zasadami, sztywną, nie umiejąca się bawić, nie mająca przyjaciół, życia prywatnego. Jej świat kręci się wokół pracy, siostry, z którą mieszka oraz brata mieszkającego w innym mieście, o którego bardzo się boi, ponieważ kiedyś próbował się zabić.
W pewnym momencie jej życie takie niby spokojne i przewidywalne zaczyna się zmieniać. Poznaje JC, który jest mężczyzną wyluzowanym, bez zahamowań. Jej ojciec wychodzi z więzienia po 10 latach, które przesiedział za znęcanie się nad rodzina. Brat Gwen dowiadując się o wyjściu ojca na wolność próbuje po raz kolejny popełnić samobójstwo. Gdy brat nie chce się z nią widzieć, a siostra jedzie do niego sama, kobieta nie mogąc tego wszystkiego znieść też chce się targnąć na swoje życie. Nie udaje jej się, ponieważ wchodzi JC i całą frustrację, gniew, rozczarowanie, strach przelewa na seks z nim.
Gwen i JC zawierają układ, niby prosty, banalny, bez zobowiązań. Seks z nim, ma ją nauczyć jak się wyluzować, odprężyć, nie być sztywną, potrafić się śmiać, żartować, czasami łamać zasady. Wydaje się być układem idealnym. Każdy z nich otrzymuje w nim to, co chce, bez zobowiązań, poznawania się nawzajem, miłości, zazdrości, pretensji. Tylko czy tak się da? Czy da się być z kimś tylko w łóżku? Ta dwójka przekona się, że życie ma swoje plany, nie do końca takie jak oni, a serce nie będzie tańczyć jak oni chcą. Czy rodząca miłość ma szanse przetrwania? Czy dwoje tak różnych ludzi ma szansę iść przez życie razem? JC składa Gwen szokującą propozycję, czy ona żyjąca zasadami da ponieść się uczuciu, wyluzuje, naprawdę się uwolni?


Książka, w której znajdziemy dużą ilość scen erotycznych, ale dla mnie nie one są jej główną treścią. To książka z dużą ilością różnych emocji, które przeżywamy wraz z bohaterami, to problemy, z którymi każdy z nas kiedyś się zmierzył, to uczucie, miłość, nienawiść, rozczarowanie, strach.

Książce pt.: „Połączeni. Uwolnij mnie” to pierwszy tom serii połączeni i ja bardzo jestem ciekawa części drugiej, czy jest tak samo pełna emocji i jak się zakończy historia Gwen i JC. Na pewno ją przeczytam.

Osobiście uważam, że książka jest bardzo ciekawa, pełna emocji, wciągająca. Zdecydowanie polecam, naprawdę warto ją przeczytać.




Zalety:
·      Wciągająca.
·      Dużo emocji.
·      Przeżywa się ją razem z bohaterami.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Kobiecego oraz na FB.


Książkę pt.: „Połączeni. Uwolnij mnie” TU.

24 komentarze:

  1. Ekscytująca
    Az sama chce ja przeczytać :-) erotyka rządzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy dostepna w biblotece bo z checia bym przeczytala moze nie w tej chwili ale juz po

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią sobie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie się zapowiada z chęcią po nią bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym ją przeczytała ;-)lubie takie książki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią bym po nią sięgnęła choć nie za specjalnie lubię literaturę typowo kobiecą

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią i ja zagłębiłabym się w treść książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że i mnie zaciekawiła recenzja. Czy jest więcej części? Bo jest wzmianka o drugiej, a więcej?

    OdpowiedzUsuń
  9. to mają panie co czytać ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za recenzję. Z przyjemnością przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za recenzję. Z przyjemnością przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie, ale to jednak nie moja bajka, ale wiadomo nie kazdy lubi to samo:) za to moja mama pewnie by oszalała i czytała po nocach

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli ktoś lubi takie klimaty dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna książka . Żeby jeszcze czas przy dzieciach mieć na jej czytanie

    OdpowiedzUsuń