niedziela, 2 października 2016

Ewla Art HandMade Kotek - OPINIA

Zapraszam na opinię o kotku, jaki otrzymałam od Ewla Art HandMade.






Kotek ma około 7-9 cm, nie jest duży, ale widoczny. U mnie służy, jako ozdoba Amelki plecaka i świetnie zdaje egzamin.

Zrobiony z filcu, z dużą starannością. Żadne elementy nie odpadają, w miejscu zszycia nie tworzą się dziury.

Na główce kotka znajdziemy tasiemkę zakończoną metalowym kółkiem za pomocą, którego przyczepia się go, w naszym przypadku do plecaka. Trzyma się solidnie, nie odpada a co za tym idzie nie ma ryzyka, że się zgubi.

Wizualnie jest bardzo ładny. Utrzymany w kolorze szarym i różowym, z dzwoneczkiem przy szyi.

Moim zdaniem ma same zalety i polecam.

Zalety:
·      Ładny.
·      Nie odpada przypięty do plecaka.
·      Nie robią się dziury.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Ewla Art HandMade.

28 komentarzy:

  1. Fajny kicia :) lubie takie breloczki ale nie mam póki co gdzie przypiąć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznusi ten koteczek, ale już pewnie dla większych dzieci. Bo mój synek pewnie by odezwał oczy, czy nosek. A napewno ten dzwonek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczka i nosek są zaciskowe-takie same jak stosowane w maskotkach więc wyrwać jest je trudno ;)

      Pozdrawiam
      Ewla Art HandMade

      Usuń
  3. Ojoj jaki słodziuchny widać talent w rękach ... mega dopracowany <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny :) a jak ładnie powykańczany:) słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super .z filcu idzie wyczarować cuda 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka to istny koci maniak ... Dla niej ten kotek to istne cudeńko ...Jest prze prze prze śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanisław Marek

    Czekałem na tą opinię ...Może dla jednych taki kociak może być
    zwykłą duperelą ale jak dla mnie to istne cudeńko . Świetny breloczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Halina Por

    Ten kotek jest taki śliczny ,że można by go schrupać ,Przy plecaku prezentuje się super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny kociak,moja by się w nim zakochała,sama przygarnęłabym do torebki bądź plecaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę www.facebook.com/EwlaArt
      zawsze można zamówić;)
      Pozdrawiam
      Ewla Art HandMade

      Usuń
  10. Filcowy kociaczek :) śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo, jaki uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny dodatek do plecaka Amelki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kotek. Uwielbiam zawieszki
    Angelika janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. filc zawsze modny zwłaszcza na jesień :)

    OdpowiedzUsuń