czwartek, 22 września 2016

V.Laboratories Odżywczy krem od ciała Kozie mleko - OPINIA

Zapraszam na opinię o odżywczym kremie od ciała Kozie mleko, jaki otrzymałam od firmy Vellie.



Krem mieści się w plastikowym słoiczku. Po jego odkręceniu znajdziemy plastikową zatyczkę chroniącą zakrętkę przed zabrudzeniem.

Konsystencję ma lekką, dobrze się aplikuje i jest wydajny. Wchłania się dość szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

To mojej skóry jest bardzo dobry, nawilża na długo, pielęgnuje, nadaje miękkości i delikatności. Po goleniu ładnie łagodzi podrażnienia, uczucie pieczenia i swędzenia.

Ja jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania kremu i polecam.


Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Przyjemny, delikatny zapach.
·      Wydajny.
·      Nawilża, odżywia, łagodzi podrażnienia.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  V. Laboratories oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Lekki i wydajny krem to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo balsamy, kremy, mleczka s kozim mlekiem. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty z kozim mlekiem sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze takiego kremu niemiałam ale kremy lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie uzywalam. Chyba pora wypróbować skoro tak wszyscy chwała
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie .... zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. produkty z kozim mlekiem sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. o kosmetykach z kozim mlekiem już dobrego nie raz czytaliśmy

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta firma ma super produkty

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny krem. Ciekawe produkty ma ta firma

    OdpowiedzUsuń
  11. potrzebne mi nawilżenie, już wiem gdzie go szukać :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawilża, odżywia, łagodzi podrażnienia -reasumując warty zakupu !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam przyjemności przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kremy tego typu chętnie przetestuję to coś idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy kremu z kozim mlekiem nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kosmetyki z kozim mlekiem są moim zdaniem świetne

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego właśnie mi potrzeba.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek

    Muszę taki kupić żonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Halina Por

    Kiedyś robiono maseczki z użyciem mleka koziego podobno działa odmładzająco . Krem musi być równie dobry

    OdpowiedzUsuń