sobota, 2 lipca 2016

V.Laboratories Kremowe mleczko do ciała Kozie mleko - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremowym mleczku do ciała Kozie mleko, jaki otrzymałam od firmy V.Laboratories.



Mleczko mieści się w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką, dzięki której możemy bez problemu dozować go zarówno na dłoń jak i bezpośrednio na ciało.

Ma lekką konsystencję, łatwo się aplikuje i bardzo szybko wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna nieprzyjemna czy tłusta warstwa.

Zapach mleczka jest bardzo delikatny, przyjemny.

Mleczko jest na bazie koziego mleka, zawiera ekstrakty z aloesu i grejpfruta. Świetnie nadaje się po goleniu i opalaniu, gdy skóra jest podrażniona, łagodzi podrażnienia, nawilża i odżywia.

Moim zdaniem mleczko jest bardzo dobry i polecam.



Zalety:
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Nawilża.
·      Odżywia.
·      Wygodne opakowanie.
·      Szybko się wchłania.
·      Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę V. Laboratories oraz na FB.

19 komentarzy:

  1. nie znam ale chetnie poznam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tą firmę fajnie, że wprowadzili mleczko w opakowaniu z pompką zawsze wygodniej używać

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczko do ciała kozie mleko budzi zainteresowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mleczko - same zalety /:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś baksam do ciała i krem do rąk sa super cos na podobę seri z ziaji. Teraz mam szampoin i odżywkę i balsam :) uwielbiam zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i uwielbiam kosmetyki ziaja,są rewelacyjne,mają ładny zapach idealną konsystencję i świetnie nawilżają skórę.Uwielbiam osobiście krem kozie mleko a w domku mamy balsam kojący po opalaniu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie znam tej firmy a z chęcią bym tez przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od jakiegoś czasu myślę o tym mleczku :) jest dostępne w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam ale kozie mleko zachwalaja moje znajome

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam koziego mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kozie mleko ma bardzo dobre właściwości

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam mleczka z koziego mleka, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie probowalam
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie mleczka do ciała z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Kobiety to mają dobrze z takimi produktami w rękach :)

    OdpowiedzUsuń