czwartek, 23 czerwca 2016

Oeparol Krem nawilżający pod oczy i na powieki - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie nawilżającym pod oczy i na powieki, jaki otrzymałam od firmy Oeparol.





Mimo, że mam cerę mieszaną moje powieki oraz skóra pod oczami zdecydowanie potrzebuje nawilżenia. Krem Oeparol doskonale sobie z tym poradził.


Zaraz po aplikacji mamy uczucie orzeźwienia, które bardzo mi przypadło do gustu, szczególnie po męczącym dniu, gdy powieki same się zamykają.

Krem ma lekką konsystencję, łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Już chwilę po aplikacji mogę nakładać cienie, a że rano wiecznie mi brak czasu jest to dla mnie dość znacząca zaleta.

Jest bardzo wydajny, używam około dwa tygodnie, dwa razy dziennie i nie widzę, aby znacząco go ubyło.

Opakowanie to plastikowa tubka z dość wąską końcówką, dzięki której aplikacja jest ułatwiona, można nią bezpośrednio nałożyć odpowiednią ilość kremu zarówno pod oczy jak i na powieki.

Moim zdaniem krem jest bardzo dobry i polecam.



Zalet:
·      Doskonale nawilża.
·      Wygodne w użyciu opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Szybko się wchłania.
·      Wydajny.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Oeparol.

16 komentarzy:

  1. Oj ja mam tez mieszaną ale problem raczej z cieniami i workami niż z suchą skóra wokół oczu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten krem :-) powieki i po oczyma skóra zazwyczaj potrzebuje nawilżenia bo jest bardzo delikatna i na pewno u mbie zdał egzamin

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinie o tym kosmetyku.Zatem warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cały czas szukam jakiegoś idealnego kremiku pod oczy jak na razie nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze gdyby likwidował cienie pod oczami to brałabym go brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas poszukuję idealnego kremu pod oczy - ciekawe czy ten spełnił by swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niemialam okazij poznac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Bardzo by mi się przydal. Same zalety.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. Uczucie orzeźwienia to musi być wspaniały krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. krem,który spełni oczekiwania wielu pań

    OdpowiedzUsuń
  11. o to coś dla mnie, musi być super

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam ani firmy ani produktu

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Z pewnością jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń