czwartek, 19 maja 2016

Kneipp Olejek do ciała Tajemnica piękna - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku do ciała Tajemnica piękna, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.




Główną dla mnie zaletą jest fakt, że nie pozostawia na skórze tłustej nieprzyjemniej warstwy, które zawsze mnie od olejków odstraszały.

Nadaje skórze miękkości, delikatności. Jest doskonale odżywiona i nawilżona.

Ma bardzo przyjemny zapach, który dość długo pozostaje na skórze.

Zawiera naturalne olejki, nie powoduje uczulenia ani żadnych innych reakcji alergicznych.

Jest bardzo wydajny, wystarczy nieduża ilość by starczyło na całe ciało.

Moim zdaniem olejek jest świetny i polecam.



Zalety:
·      Śliczny, długotrwały zapach.
·      Wydajny.
·      Nie pozostawia tłustej warstwy.
·      Nawilża, odżywia.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Kneipp oraz na FB.


Olejek do ciała Tajemnica piękna znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. musi byc swietny lubie takie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. o musi być fajny i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię olejki do ciała może się skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemnica ciała została odkryta :-) super olejek

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak dobry ojejek to podstawa . Miałam kiedyś rózany nie pamiętam właśnie firmy i był cudowny,. Szkoda że nie zapamiętałam dlatego warto wiedziec który zakupic

    OdpowiedzUsuń
  6. ten olejek musi być super dla pań

    OdpowiedzUsuń
  7. Opinia ciekawa,najważniejsze że nie uczula i nie pozostawia nadmiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli nawilża i wygładza to musi być świetny (i mój)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Kneipp to musi olejek być boski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. my kobiety musimy sie czuć piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ze nie zostawia tłustej warstwy
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten olejek, co prawda ja nie używam olejku nawet do opalania przez "kleistość" i tą tłustą warstwę która pozostaje na ciele, ale po opinii już wiem, że prezentowany jest inny

    OdpowiedzUsuń
  13. warto wypróbować :) to cudo

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię olejki więc dla mnie produkt na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest dopiero tajemnica piękna :)

    OdpowiedzUsuń