środa, 27 stycznia 2016

LTP Pharma Chłodzący krem konopny Cannabis - OPINIA

Zapraszam na opinię o chłodzącym kremie konopnym Cannabis, jaki otrzymałam od LTP Pharma.

 zdjęcie z strony sklepu



Krem ma bardzo szerokie zastosowanie:
·      Przeciwzapalne, regeneracyjne oraz antybakteryjne.
·      Wspomaga gojenie ran i poparzeń, a także pomaga w leczeniu łuszczycy, egzemy, trądziku, żylaków, owrzodzeń podudzi, stóp cukrzycowych, obrzęków i reakcji alergicznych,
·      Opóźnia proces starzenia się skóry, ma działanie nawilżające, zmiękcza i wygładza skórę,
·      Rozluźnia mięśnie i zesztywniałe stawy,
·      Uśmierza ból.

Oczywiście nie przetestowałam go pod każdym kontem, ale kilka właściwości sprawdziłam jestem bardzo zadowolona.

Nie wiem czy wiecie, co to stany zapalne kości, tak w skróci jest to ropa, która powstaje na kości. Podczas takiego stanu ból jest w różnym nasileniu, czasem taki, że masz ochotę wyrwać kończynę, w której jest, porównywalny z złamaniem kości. Na szczęście nie było okazji testować go w największym nasileniu, ale w łagodniej, początkowej fazie tak. Krem ochłodził bolące miejsce sprawiając, że ból stał się praktycznie niewyczuwalny, a dodatkowo pomagał w walce z stanem zapalnym, wraz z antybiotykami, (które brane same nie zawsze działają) zahamował rozwój stanu zapalnego.


Kolejnym działaniem, jakie sprawdzałam były zmęczone, obolałe mięśnie i kręgosłup po całodziennym schylaniu, noszeniu, bieganiu, sprzątaniu, czyli okres przedświąteczny w pełni. Krem bardzo pomógł, chłód, który przyjemnie okrył ciało złagodził zmęczenie, ból pleców, a jednocześnie jakby dodał energii.


Krem ma lekką konsystencję, która sprawia, że jest bardzo wydajny. Wchłania się bardzo szybko, nie pozostawiając lepkiej czy tłustej warstwy. Uczucie chłodu jakie mamy po aplikacji pozostaje dość długi czas, znika pomału, stopniowo.

Zapach ma lekko miętowy, bardzo przyjemny.

Jestem bardzo zadowolona, a wręcz zachwycona działaniem kremu (zresztą nie tylko ja był testowany przez jeszcze inną osobę) i zdecydowanie uważam, że jest wart zakupu. Polecam.






Zalety:
·      Wiele zastosowań.
·      Lekka konsystencja.
·      Działa.
·      Ładny zapach.
·      Wydajny.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę LTP Pharma oraz na FB.


Chłodzący krem konopny Cannabis znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Czasem mam takie dni,ze myślę dlaczego nie mam w apteczce takiego kremu Wiem,ze są pomocne i koją ból. Szczegolnie jak chwyci w weekend i trzeba jakos przetrwac do wizyty lekarskiej

    OdpowiedzUsuń
  2. super, musi być bardzo fajny, podoba mi się że ma fajną konsystencje, zapach i nie podrażnia :) muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład daje dużo do myślenia,zapewne przynosi szybkie ukojenie.Medycyna idzie na przód,brawo..

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny produkt :) i nazwa ciekawa , zapach miętowy i wiele zastosowań :) trzeba kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj trosźke bo moje rece to dzis masakra widze ze jest super wart zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze bardzo dużo zalet tego kremu. Bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna opinia ,mam nadzieję, że nigdy się nie przekonam jak może być silny ból, ale fajnie że są takie znieczulacze

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taki krem, lubię tego typu lecznicze produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super cos dla mnie :) zwykle wieczorem wszystko boli a stopom przyda się cos wiecej

    OdpowiedzUsuń
  10. ja musiałabym go wypróbować na moją łuszczycę na rękach - może by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moje bóle stawowe i mięśniowe byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tutaj bardzo szerokie spectrum działania tego kremu i jestem wręcz przekonana,że muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Jesteś lekiem na całe zło" :) bardzo fajny krem, warto go mieć w łazience

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę wiele zastosowań tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak u mnie by zadziałał też często wszystko mnie boli i nie ma już człowiek na nic siły

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy produkt z wieloma zastosowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o przydałby się taki krem chłopdzący, regenerujący i pomagający na bóle, zapamiętam nazwę :)
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy krem na pewno go kupie i wyproboje jego dzialanie

    OdpowiedzUsuń