środa, 9 grudnia 2015

India Cosmetics Krem do rąk - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie do rąk, jaki otrzymałam od India Cosmetics.



Producent kremu obiecuje bardzo wiele i co się rzadko zdarza obietnice spełnia w 100%.

Po użyciu kremu mamy uczucie natychmiastowego nawilżenia, skóra przestaje być szorstka, napięta, efekt pozostaje z nami bardzo długo.

Krem doskonale łagodzi podrażnienia, nadaję się, gdy skóra dłoni jest poraniona czy popękana, nie powoduje szczypania.

Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze żadnej lepkiej czy tłustej warstwy, co dla mnie jest niezwykle ważne, ponieważ bardzo nie lubię „czuć” kremu na dłoniach.


Konsystencję ma lekką a dzięki temu jego aplikacja jest szybka, a wydajność duża.

Krem mieści się dość ładnym i wygodnym w użyciu opakowaniu. Ma zamknięcie typu klik i jest stawiany na zakrętce, co sprawia, że bez problemu wydobędziemy go do końca.

Zapach ma dość specyficzny, można go porównać do ziołowego, mnie się podoba.

Krem bardzo polubiłam i zdecydowanie go polecam.








Zalety:
·      Nawilża głęboko i na długo.
·      Regeneruje.
·      Nie powoduje szczypania.
·      Lekka konsystencja.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy.
·      Ładny zapach.
·      Wydajny.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  India Cosmetics oraz na FB.


Krem do rąk znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. takiego kremu jeszcze niewidzailam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mi nie przeszkadza,gdyż krem ma działać a pachnieć ładnie może a nie musi. IDealny krem z tego co wyczytałam,nawilża,ewnie łapdnie napina skórę a zarazem ją rozluźnia...

    OdpowiedzUsuń
  3. sam potrzebuje dobrego kremu bo mam bardzo suche dłonie będę musiał go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. mam krem co śwetnie pachnie i jest idealny problem w tym że to była seria limitowana i juz nie jest dostępna a szkoda. Fajnie wiec gdybym znalazła cos alternatywnego bo ten się kończy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze. Wydaje się byc dobrym kremem z opisu.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety mam ten problem, że nie cierpię rękawiczek, a pogoda nie rozpieszcza i potem dłonie szorstkie ;/
    podbieram żonie krem , ale warto kiedyś zainwestować w swój. Skoro tak polecasz- to chętnie nabędę
    Michał Andrzej Lewandowski

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem idealny na moje problemy skórne tzn. pękanie skóry dłoni być może alternatywa dla sterydów. Koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najważniejsze jest działanie kremu a zapach zawsze jest na drugim miejscu.Myślę,że się na niego pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa opinia, warto zadbać o dłonie, zwłaszcza, że pogody nie rozpieszczają
    Zofia Jak

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry o ladnym zapachu i ma go delikatny latwa aplikacja same zalety tylko kremowac lapki Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze, że za kremami do rąk nie przepadam, bo potem ślizgają mi się za bardzo ręce :( nie mniej jednak warto o dłonie zadbać, bo przecież tak jak kobiety tak i mężczyźni zwracają uwagę na dłonie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń