środa, 4 listopada 2015

Organicos Olejek do kąpieli kozie mleko - OPINIA

Zapraszam na opinie o olejku do kąpieli kozie mleko, jaką otrzymałam od Organicos.
zdjęcie z strony sklepu


Uwielbiam kąpiele z dodatkami. Gdy do wanny dodam olejek skóra po wyjściu jest miękka, gładka i bardzo delikatna w dotyku. Gdy używamy go regularnie nabiera elastyczność.

Olejek doskonale nawilża skórę, nie ma potrzeby dodatkowego używa „nawilżaczy”, co oszczędza nasz czas.

Konsystencję ma gęstą, wystarczy jedna zakrętka, aby kąpiel była doskonała, a więc jest bardzo wydajny.

Zapach ma przyjemny, delikatny, na skórze prawie niewyczuwalny.

Moim zdaniem olejek jest świetny i warta zakupu. Polecam.







Zalety:
·      Wydajny.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Nawilża.
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Przy regularnym używaniu napina, ujędrnia skorę.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Organicos oraz na FB.

Olejek do kąpieli kozie mleko znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Po twoich opiniach często żałuję że mam prysznic, tak jest też i teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej zaczynam znowu żałować że posiadam tylko prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenie, mam brodzik z kabiną ale wiecie co robię???Biorę gąbkę zatykam dziurę i wlewam swoje mleczka do brodzika.Wanna jest lepsza przyznaję, ale w takich sytuacjach też można miło wypocząć .A skóra, faktycznie po takim mleczku nie dość że ładnie pachnie to jeszcze jest mega delikatna i gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej też bym chciała aż się rozmarzyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej też bym chciała aż się rozmarzyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi ciekawie szkoda,że nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  8. takie olejki sa zawsze do kapieli dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. Kąpiel w olejku z koziego mleka to z pewnością czysta rozkosz dla naszego ciała i umysłu :) Warto pomyśleć nad nim i skusić się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kapiel z olejkami dookola slicznie pachnie :) nawilza skore dajac delikatnosc i miekkosc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny olejek :) kozie mleko najlepsze dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki z kozim mlekiem są delikatne i super nawilżaja, tego olejku nie znam i z miłą checią go wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. warto spróbować :) nie ma nic lepszego niż relaks w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nieuzywam olejkow jakos sa dla mnie za tluste wole zele choc temu niemowie nie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. kozie mleko jest doskonałe do ciała, nawilża, dodaje witalności super

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie używam olejków do kąpieli przynajmniej takich żona to już co innego

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pamiętam kiedy ostatnio bralam kąpiel tylko prysznic ale brzmi niezle
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie umilacze kąpieli :) A jeśli dodatkowo dbają o skórę to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś czego bym potrzebowała :)
    Niestety wanny brak :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, tyle dobroci a ja mam prysznic :( Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  21. super że dobrze nawilża skórę, uwielbiam zapach koziego melka
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń