poniedziałek, 26 października 2015

Zatoka urody Kolagenowy elixir pod oczy Inventia Polish Technologies- OPINIA

Zapraszam na opinię o Kolagenowym elixirze pod oczy Inventia Polish Technologies, jaki otrzymałam od sklepu Zatoka urody.







Elixir testowałam razem z mamą, ponieważ każda z nas sprawdzała go pod innym kontem. Mama sprawdzała jego działanie przeciwzmarszczkowe i jest w 100% zadowolona. Zmarszczki się spłyciły, skóra się napięła, czyli spełnił swoje zadanie. Ja natomiast miałam ostatnio strasznie wyglądające cienie i wory pod oczami, bywały dni, że wyglądałam jakby mnie ktoś pobił, a na dodatek skóra była sucha i łuszcząca się. Stwierdziłam, że nic nie mam do stracenia i była to wspaniała decyzja. Po około miesiącu regularnego stosowania cienie są mniej widoczne, a skóra pod oczami stała się miękka, delikatna i doskonale nawilżona.

Bardzo zachwyciła mnie jego wydajność. Używany przez 2 osoby miesiąc i nie ubyła nawet połowa. Wystarczy odrobina, dosłownie kropelka, aby wystarczyło na aplikacje pod oczami.

Szybko się wchłania, a dzięki temu już po chwili możemy nakładać makijaż.

Zapach ma delikatny, przyjemny.

Opakowanie to szklany z pompką, ładnie się prezentuje i jest wygodne w użyciu.

Zarówno ja jak i mama jesteśmy nim zachwycone i zdecydowanie polecamy.






Zalety:
·      Niesamowita wydajność.
·      Ładne i praktyczne opakowanie.
·      Działa przeciwzmarszczowo oraz na cienie pod oczami.
·      Nawilża.
·      Delikatny, przyjemny zapach.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zatoka urody oraz na FB.


Kolagenowy elixir pod oczy znajdziecie TU.

27 komentarzy:

  1. Przetestowałabym z chęcią z moją mamą,w prawdzie mam 34 lata zmarszczek nie widzę u siebie albo nie chcę ich widzie3ć,fajne czasy nastały ,kosmetyki mamy pod każdym kontem zdrowia i urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zainteresowal ten eliksir Borykam się z problemem worków pod oczami i z chęcią bym uzywała takiego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chętnie wypróbowała, lubię takie rzeczy, a lata tez się już ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmarszczki się zaczynają pojawiać wokół oczu no cóż raczej nie młodnieje ale z nimi jescze ok. Za to worki i cienie pod oczami masakra zwłaszcza żę synek od sowich narodzin daje mi popalić w nocy, To już 1,5 roku prawie a ciągle nocki zarwane

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kosmetyk, myślę,że też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco, akurat poszukuję dobrego preparatu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt, nigdy jeszcze nic pod oczy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam różnych kremów pod oczy.Jedne lepsze,drugie gorsze a tu mamy sprawdzony kosmetyk o którym warto z pewnością pamiętać :)

      Usuń
  8. Brzmi niezwykle ciekawie.Sam fakt,że dobrze działa na różne typy skóry zachęca do wypróbowania.Jest to eliksir wielowymiarowy i do tego wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi niezwykle ciekawie.Sam fakt,że dobrze działa na różne typy skóry zachęca do wypróbowania.Jest to eliksir wielowymiarowy i do tego wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skóra pod oczami wymaga specjalnej pielęgnacji, a o taki kosmetyk co skutecznie usuwa cienie i doliny pod oczami ciężko, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie zmarszczki to nie mój problem ale dobrze wiedzieć, że jest coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś na teraz,coś na późniejszy wiek dobrze wiedzieć,że mamy taki świetny eliksir w zasięgu ręki :)

      Usuń
  12. fajnie wyglada ja tez nieraz mam wory pod oczami :) super ze sie sprawdzil i tobie i mamie :) bede musiała przetestowac go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo przydatna opinia
    Alicja Biernat

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że dobre kosmetyki dają odczuć po kieszeniach,działa na skórę i to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe. Super że ma takie nie ukierunkowane działanie. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj dla mnie dla mnie :) dobrze Aniu,że są takie opinie, które nam kobietom doradzą co nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przekonowujacy wpis chetnie go wyprobowalabym i sama sie przekonala Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi bardzo zachęcająco, chętnie bym go wypróbowala na sobie gdyz mam cienie pod oczami chociaż nigdy nie miałam ale jak sie ma male dziecko to tak jest :-). Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewyspanie daje się we znaki chociaż cienie pod oczami to też może być kwestia złej diety.Nie mniej jednak trzeba jakoś im zaradzić :)

      Usuń
    2. Niewyspanie daje się we znaki chociaż cienie pod oczami to też może być kwestia złej diety.Nie mniej jednak trzeba jakoś im zaradzić :)

      Usuń
  19. super, ja nigdy pod oczy nic nie stosowałam...może to błąd i trzeba zacząc ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  20. No to juz mam pomysl na prezent dla mamy na mikolajki mysle ze przypadnie jej do gustu

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa, Ja mam masakryczne problemy z oczami bo natyra obdarzyła mnie pieknymi workami pod oczami. Teraz okulary mnie troche ratują, ale dobry kosmetyk jest na wage złota.

    OdpowiedzUsuń
  22. worki pod oczami to moja zmora, więc chętnie bym użyła takiego eliksiru :)

    OdpowiedzUsuń