piątek, 5 czerwca 2015

Pszczela Dolinka Sól kąpielowa - jaśmin i ylang - OPINIA

Zapraszam na opinię o soli kąpielowej - jaśmin i ylang, jaką otrzymałam od firmy Pszczela Dolinka.



Jest to wspaniały „umilacz” kąpieli, który zmienia ją w cudowną, odprężającą, niezapomnianą.

Sól mieści się w plastikowym słoiczku. Dość solidny, a wsypywanie soli do wanny nie sprawia problemu.

Zapach jest piękny, intensywny. Najlepiej wyczuwa się jaśmin, ale po za nim, dobrze wyczuwalny jest również lawenda. Połączenie idealne dla mnie.

Dodatek jaśminu i ylang sprawia, że kąpiel działa bardzo odprężająco, stres z nas uchodzi, a humor staje się lepszy. Dla mnie wspaniałe działanie.

Sól można wykorzystywać podczas przeziębienia. Niestety miałam okazję ją sprawdzić pod tym kątem, działa. Katar stał się mniej uciążliwy, nie lejący, łatwiej się oddychało, a senność, jaka zawsze towarzyszy podczas przeziębienia była zdecydowanie mniejsza.


Znajdziemy w niej susz kwiatowy, który unosi się podczas kąpieli napowierzchni wody. Czułam się jakbym się przeniosła w czasie i była królową Egipską, wiem dziwne porównanie, ale takie mam odczucia J.

Sól doskonale się rozpuszcza i jest dość wydajna. Aby mieć aromatyczną kąpiel dosypuję garść na pełną wannę wody.

Według mnie jest wspaniała, naturalna, wydajna. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Cudowny zapach.
·      Pomocna przy przeziębieniu.
·      Wydajna.
·      Susz kwiatowy unoszący się na powierzchni wody.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Pszczela Dolinka oraz na FB.


Sól kąpielową - jaśmin i ylang znajdziecie TU.

33 komentarze:

  1. uwielbiam jaśmin...chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaśmin dobrze znam ale ten ylang mnie bardzo zaintrygował bo niewiem co to jest.Zapach musi być obłędny a kąpiel napewno jest relaksująca więc skusić się muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musi byc swietny brzmi zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna musi byc taka kapiel odprezajaca nieziemski zapach az zacheca do kapania chetnie ja wyprobuje
    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sprawa.. zdrowotna relaksująca kąpiel :) a zapach obłędny ... brzmi swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najciekawsze są te kwiatki :) Ciekawa kompozycja. Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytalam Jaśmin i juz wiedzialam ze mi sie spodoba Ktora z nas nie kocha takich pachnacych kapieli Ja np bardzo lubie jasmin

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to opisałaś że aż się chce z ciekawosci sprobowac :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo cos dla matki po calym dniu stresu i biegania za mlodym, taka kapiel to rozkosz a do tego przy zapachu jasminu ktory bardzo lubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pokochałem takie odprezające kąpiele i oczywiście nie tylko solo wiec kolejna okazja by sprobowac soli do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  11. matko Anno nie drażnij :) dawaj mi tu ją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi super. Taka kapiel z sola o cudownym zapachu mm chce chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o zapachy to ja mam problem, bo rzadko który mi odpowiada. Raczej unikam "nowości", mam swoje,przetestowane,ulubione. Ale ciekawa i wartościowa opinia. Katarzyna U

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze widzę, pierwsze słyszę, ale już chcę je mieć u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:00

    Aż szkoda że nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym nie mogła bez chwila w wanie to czas tylko dla mnie :)

      Usuń
  16. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:44

    Ja też nie mam wanny a porelaksowałabym się w niej

    OdpowiedzUsuń