środa, 20 maja 2015

Naturacom.pl Antybakteryjny srebrny płyn do ciała Ag 124 - OPINIA

Zapraszam na opinię o antybakteryjnym srebrnym płynie do ciała Ag 124, jaki otrzymałam od naturacom.pl.


Płyn mieści się w niedużej, plastikowej buteleczce z dozownikiem. Taka forma jest bardzo wygodna w użyciu, można używać bezpośrednio na ciało jak i na wacik.

Jest bezzapachowy, co jest dodatkową zaletą. Nie miesza się z zapachem innych kosmetyków czy perfum.

Używam go do pielęgnacji twarzy i efekt, jaki uzyskuję jest świetny. Reguluje wydzielanie sebum, pomaga podczas trądziku, nawilża, ale nie natłuszcza, skóra jest zdecydowanie w lepszej kondycji.

Płyn nie pozostawia lepiej czy tłustej warstwy, dzięki temu doskonale nadaje się do użycia zarówno rano (przed makijażem) jak i wieczorem.

Kolejna ogromna zaleta to brak zawartości alkoholu, który nie jest ani trochę bezpieczny dla skóry.
                   
Jest bardzo delikatny dla skóry. Nie powoduje podrażnień, uczuleń, szczypania, pieczenia czy też innych reakcji alergicznych.

Wydajność jest duża. Opakowanie mieści 100 ml płynu, po miesiącu używania została mi go około połowa.

Działanie ma świetne, do tego jest w wygodnym opakowaniu i jest bezpieczny dla skóry. Zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Wygodne opakowanie z dozownikiem.
·      Pomaga w regulacji wydzielania sebum, oraz przy trądziku.
·      Bezzapachowy.
·      Nawilża.
·      Nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy.
·      Nie uczula.
·      Wydajny.




Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  naturacom.pl oraz na FB.

Antybakteryjny srebrny płyn do ciała Ag 124 znajdziecie TU.


24 komentarze:

  1. O prosze Ciekawe jak pomyslalam mgielka to przyszlo mi do glowy zapachowa a ta bardziej odzywcza Dobrze bo pewnie zawiera wiecej dobrze dzialajacych skladnikow a mniej tych zapachowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam o takiej a to proszę tyle zalet jestem bardzo ciekawa jak by sie u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu miałam srebro koloidalne do przemywania twarzy i było rewelacyjne. Super,że się sprawdza ta mgiełka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O takim płynie jeszcze nie słyszałam a że mam skórę trądzikową więc z pewnością i u mnie się świetnie sprawdzi.Czas zabrać się za testowanie go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna opinia nie miałam okazji spotkać takiego cuda fajnie ze sie u ciebie sprawdził

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kosmetyk :) a kobiety kochają srebro wiec jeśli miałabym jeszcze nakładać go na twarze :d bomba :D
    lubię kosmetyki z dozownikiem a do tego wydajność to podstawa to zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak . Fajnie to by było taki kosmetyk miec u siebie w szafce :) gdyby sie okazało ze bedzie kiedys do przetestowania to nawet nie bede sie wahac by sie zgłosić :P
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn się sprawdził czyli mamy zagwarantowaną satysfakcję po jego stosowaniu wszystko na 5 +

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kosmetyk,przyznam,że jeszcze nie stosowałam. Ale może wypróbuje.. Katarzyna Ulaszek

    OdpowiedzUsuń
  10. z miłą chęcią po ten kosmetyk sięgnę, zwłaszcza że ten sklep mam pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, super ze wydajny. fajnie ze u ciebie sie sprawdzil:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełka, antybakteryjna, bezzapachowa. Ciekawe, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń