piątek, 3 kwietnia 2015

GreenVital.pl Forever Marine Mask - OPINIA

Zapraszam na opinię o Forever Marine Mask, jaką otrzymałam od firmy GreenVital.pl.





Maseczka jest bardzo dobra. Zdecydowanie spełniają się obietnice producenta, a skóra po jej zmyciu jest rewelacyjna.


W jej składzie znajdziemy naturalne minerały, pochodzące z alg i wodorostów, aloe vera, miód i wyciąg z ogórka, a to wszystko razem połączone sprawia, że jest bezpieczna dla skóry.

Maseczka ma wspaniałe działanie. Po jej zmyciu mamy uczucie odświeżenia i oczyszczenia, skóra jest nawilżona i wypoczęta, a efekt pozostaje na długi czas.


Ma gęstą konsystencję, a przy tym łatwo się aplikuje. Wystarczy cienka warstwa, aby doskonale działała, a więc stacza na długo.

Opakowanie stawiane na zakrętce typu „klik”. Praktyczne i wygodne w użyciu.

Po nałożeniu maseczki na twarz mamy uczucie jakby pieczenia. Czy to minus? Nie do końca, jest to oznaka, że maseczka działa nie tylko powierzchownie, ale wnika w głębokie warstwy skóry i tam również działa.


Moim zdaniem maseczka jest świetna, a skóra po jej zmyciu genialna, zdecydowanie warto po nią sięgnąć.






Zalety:
·      Oczyszcza.
·      Nawilża.
·      Odświeża.
·      Wydajna.
·      Efekt utrzymuje się długo.
·      Działa w głębokich warstwach skóry.
·      Bezpieczny skład.
·      Wygodne opakowanie.
·      Łatwa aplikacja.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę GreenVital.pl oraz na FB.

Forever Marine Mask znajdziecie TU.



21 komentarzy:

  1. wyglada ciekawie jesli faktycznie wnika w glab to ogromny plus dla niej fajnie ze da sie postawic na nakretce

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, jednak maseczka wydaje się być świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wydaje sie być naprawdę swietna a firmy nie znam wiec chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już trochę poznałam to czwarty produkt i wszystkie super.

      Usuń
  4. Nie znam tej marki, ale czytając opinię mam ochotę wypróbowac tą maseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rowniez nie slyszalam o tej marce ale slyszalam ze algi sa bardzo dobre. super ze efekt sie dlugo utrzymuje i dziala w glebokich warstwach skory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki ale z tego co piszesz to nic tylko używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro taka genialna to z chęcią ją wypróbuję bo najważniejsze,że działa a nie znam tych kosmetyków więc z chęcią przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym taką maseczkę nałożyła wszędzie :) może wreszcie byłabym wypoczęta :)))
    ale fakt faktem, kiedyś kupiłam maseczkę ogórkową miała oczyścić skórę a zadziałała inaczej. Mimo,że jest bezpieczny skład ja poczekam z wypróbowaniem do rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę czy nie położyć gdzie nie gdzie po za twarzą.

      Usuń
  9. jak dobrze,że ja nie potrzebuję używać takich maseczek :P dałaś Ania maseczke 10 to kobietki mogą śmiało jej zaufać czyli warto polecać

    OdpowiedzUsuń
  10. ktoś jeszcze poleca? :)

    OdpowiedzUsuń