czwartek, 12 marca 2015

BingoSpa Jedwab - żel do higieny intymnej z proteinami jedwabiu - OPINIA

Zapraszam na opinię o Jedwab - żelu do higieny intymnej z proteinami jedwabiu, jaki otrzymałam od firmy BingoSpa.


Żel zamknięty jest w plastikowym, smukłym opakowaniu z pompką. Bardzo lubię takie opakowania, są wygodne w użyciu i nie ma problemu, aby znaleźć miejsce na półce by mógł stanąć.



Konsystencję ma dość gęstą. Jest wydajny, dobrze się pieni.

Zapach ma bardzo ładny, delikatny, a jednocześnie dobrze wyczuwalny. Mnie przypomina zapach róży.

Żel doskonale radzi sobie z oczyszczaniem, po umyciu mamy uczucie odświeżenia, które pozostaje na dość długo. Przy drobnych podrażnieniach pomaga w ich szybszym leczeniu (większych nie miałam, więc się nie wypowiem).  Jest bardzo delikatny dla skóry, nie powoduje uczuleń czy pieczenia.

Jest to jeden z najlepszych żeli tego typu, jaki używałam i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Delikatny.
·      Śliczny zapach.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Daje uczucie świeżości.
·      Wygodne opakowanie.

Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę BingoSpa oraz na FB.


Jedwab - żel do higieny intymnej z proteinami jedwabiu znajdziecie TU.


25 komentarzy:

  1. Świetnie,że się sprawdził:) Słyszałam,że wiele dziewczyn stosuje płyny do higieny intymnej do mycia włosów i ponoć są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. plyny
    do higieny myc wlosy nie spotkalam .ale super ze ty jestes zadowolona
    pompka jest super rozwiazaniem a i zapach dosc delikatny jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu BingoSpa :) chyba w końcu coś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ,że się sprawdził . Mi pewnie tez by przypadł do gustu bo kosmetyki o delikatnym zapachu róży . A do tego bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super że Ci przypadl do gustu , może i ja go wyprobuje bo szukam wlaśnie jakiegos dobrego plynu do higieny intymnej aby nie podraznial.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie lubię tych płynów (miałam różne wersje), u mnie powodują szczypanie i podrażnienie. Trzymam się od nich z daleka. Plus za pompkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to u mnie nie, wręcz przeciwnie, bo miałam podrażnienia jak zaczęłam używać i wszystko zniknęło po paru dniach.

      Usuń
  7. kurcze jak jest delikatny to i pewnie nadaje sie dla kobiet w ciąży i po porodzie :)
    a ten zapach różany to kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że tak ale głowy nie dam uciąć bo w ciąży nie używałam.

      Usuń
  8. bingospa ma swietne produkty sama czesto kupuje piekny zapach jst :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaję ale nie wszystkie dla mnie są boskie, np seria czekoladowa nie sprawdziła się w 100%

      Usuń
  9. Super,że jesteś zadowolona można śmiało testować.Lubię też delikatne zapachy więc myślę,że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo mi się spodobał, delikatny, a jednak dobrze wyczuwalny :-)

      Usuń
  10. Co ja mogę napisać w tym temacie...skoro 10 to widać,że nie ma dyskusji bo jest dobry i skuteczny w myciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej mężczyzna tym razem nie wypowie się choć podobno wy też coraz częściej używacie takie kosmetyki,mój jednak twierdzi, że to nie męskie

      Usuń
  11. Lubię żele w takiej butelce, tego jeszcze na sklepowych pułkach nie spotkałam, ale dzięki Tobie będę wiedziała że Warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem BingoSpa tylko internetowo można zamówić :-)

      Usuń
  12. świetna recenzja ja tez bardzo lubie uzywac takie plyny bo nie pdorazniaja sa lagodne dla skory w czesciach intymnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość że recenzja dobra, to i niedrogi jest :)

    OdpowiedzUsuń