piątek, 5 grudnia 2014

Family Company Przeciwłupieżowy Szampon z Cytryną VATIKA - OPINIA

Zapraszam na opinię o przeciwłupieżowy Szampon z Cytryną VATIKA jaki otrzymałam od Family Company.




Szamponem jestem zachwycona, a jak wiecie dość ciężko mi dobrać kosmetyki do włosów, ponieważ się strasznie przetłuszczają. Jego największą zaletą jest to, że nie ważne ile nie myłam głowy, nie ważne jak tłuste włosy mam, zawsze wystarczy jednorazowe umycie. Dla mnie to duża zaleta, oszczędzam wodę, czas i szampon J

Kolejnym plusem jest dość gęsta konsystencja, co sprawia, że jest niezwykle wydajny.

Szampon łatwo się rozprowadza, dobrze pieni i bezproblemowo spłukuje.

Opakowanie ma ładne, nie wyślizguje się z dłoni, dość łatwo zamknąć i otworzyć.


Włosy po umyciu są miękkie i delikatne. Łatwo się rozczesują, nie puszą i nie elektryzują. Pozostają świeże nawet do 3 dni (dla mnie to bardzo dużo).

Szampon ma zapach cytrynowy. Jest dość intensywny, na włosach pozostaje dość długi czas.

Dla mnie szampon idealny pod każdym względem i z ogromną przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Wystarczy raz umyć nawet bardzo tłuste włosy.
·       Wydajny.
·       Gęsta konsystencja.
·       Dobrze się pieni.
·       Włosy są miłe i delikatne, łatwo się rozczesuję, nie elektryzują się i nie puszą.
·       Cytrynowy zapach.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Family Company oraz FB

Przeciwłupieżowy Szampon z Cytryną VATIKA  znajdziecie TU

15 komentarzy:

  1. chetnie go wyprobuje tez mam tluste wlosy zuzywam spore ilosci szampomu moze ten mi pomoze ladny zapach to zaleta i to duza

    OdpowiedzUsuń
  2. również chętne wypróbuje jest wydajny, dobrze się pieni łatwo się rozczesuje włosy same zalety i przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem z przetłuszczającymi się włosami.Zapach wydaje się bardzo przyjemny i jestem sama ciekawa efektów jakie by u mnie było po jego stosowaniu.Nie znam tej marki,nawet o niej nie słyszałam a tu tyle pozytywów.Nie tylko działa przeciwłupieżowo ale i odżywiająco więc jestem tym podwójnie zaskoczona :) Cena za 200ml jest naprawdę atrakcyjna i jak jest wydajny to z pewnością muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam na wrażenia chętnie się dowiem czy zachwycił jak u mnie

      Usuń
  4. Ja wychodzę z założenia,że każdy kosmetyk musi działać tak jak producent ma na opakowaniu.Co prawda,że jedno nie zawsze ma się z drugim ale widzę,że ten szampon dostaje same pochwały więc napewno jest wart kupienia.Nie ważne czy kupimy za te 17 zł czy za 30 ważne aby spełniał nasze oczekiwania i widać,że te tańsze preparaty również mogą stać się naszymi ulubieńcami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiele razy się przekonałam, że tańsze nawet lepsze niż drogie potrafią być

      Usuń
  5. Super,że się sprawdził:) Uwielbiam szampony z cytryną!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chyba jeszcze takiego nie miałam, a przynajmniej nie pamiętam by był

      Usuń
  6. Ja mam problem z rozczesaniem wiec w pon ide szukac tego szamponu napewno a Aniu mozna go kupic w kosmetycznym sklepie czy trzeba zamówić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie tak a czesto w aptekach jest albo w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze nie widziałam go nigdzie stacjonarnie (i wiecie, że ja szczera)

      Usuń
  8. Piszesz o tych szamponach, ze takie cuda i w ogóle. A teraz to w ogóle kuszące.. Dlugi zapach i całkiem długo świeże pozostają włosy

    OdpowiedzUsuń