wtorek, 4 listopada 2014

Canpol Babies EasyStart- OPINIA

Chciałabym Was zaprosić na opinię o butelkach EasyStart 240 i 300 ml firmy Canpol Babies.



Zacznę od zalet które pokazuje producent:
1.   Nowy zawór antykolkowy.
2.   Kształt smoczka zbliżony do piersi mamy.
3.   Szeroki otwór i trwała, precyzyjna skala.
4.   Nowa, najwyższa jakość surowca (PP).

Ogromny atut dla mnie, to to, że butelki są szerokootworowe. Nic mi się nie rozsypuje, łatwo się myje, bez problemu docieram do najmniejszego zakamarka.

Skala na butelkach jest czytelna, nic się z nią nie dzieje podczas mycia. Butelka jest wykonana z dobrego, bezpiecznego surowca który nie odbarwia się podczas używania, a tak po Polsku nie zachodzi soczkiem czy herbatką. Zauważyłam także, że jest dość lekka, a synkowi dobrze się trzyma w rączce.




W butelkach szerokootworowych często miałam problem cieknięcia, gdy chodziło o herbatkę. Ta jest bardzo szczelna, tak więc nadaje się na wodę, soczek i kaszkę.

Butelki mają ładną grafikę, która jest dość trwała. Różnią się od siebie pojemnością, co mi się bardzo podoba. Większą mamy na dużego głoda, a mniejsza na lekkie dokarmienie J

Buteleczki z ochotą polecam. Ładne, trwałe i bezpieczne dla dziecka J

Zalety:
·       Szeroko otworowa.
·       Antykolkowa.
·       Skala nie zmywa się.
·       Butelka nie zachodzi soczkiem czy herbatką.
·       Nie przecieka gdy używamy do rzadkich płynów.
·       Ładna grafika z wisienkami.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Blogosfera - Canpol dzięki której miałam możliwość testowania butelki.

7 komentarzy:

  1. Całkiem niedawno przedstawiałaś nam też buteleczkę tylko to była EasyStart.Ogólnie jestem zadowolona produktami Canpolu więc praktycznie zgodzę się z Tobą z oceną.Chociaż w poprzedniej mojej wypowiedzi zwróciłam na fakt szybko ścierającej się miarki.Ty twierdzisz,że się nie zmywa a ja trafiłam na odwrót.Niewiem czym to jest spowodowane ale tak było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chodzi o to, że nie wyparzam ich, syn już duży i myję raz na dobę ciepłą ale nie gorącą wodą :-)

      Usuń
    2. Mam te same butelki i myję, szoruje i nie ściera się napis. Ja słysząłam ze Lovi się wycierają, ale osobiście musiałam ten fakt sprawdzic, bo o Lovi nigdy nie słyszałam dopiero jakieś 4 miesiące temu i fakt ścierają się ale po włożeniu ich do zmywarki- tam wysoka temperatura i to dlatego. A z tego co wiem Canpol z Lovi wspołpracuje więc może na tej samej zasadzie jest, ze wysoka temperatura, wyparzanie, sterylizacja itp powodują wycieranie, ale jedynie obrazków a nie skali (bynajmniej u mnie). Natomiast co do butelek Canpol mój syn bardzo je lubi.

      Usuń
  2. Super buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buteleczki Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. rowniez
    mialam ta butelke dla synka i bylam bardzo zadowolona kolorowa i co
    wazne skala sie niestarla jak w innych i bardzo wygodna

    OdpowiedzUsuń