sobota, 27 września 2014

Hean lakier do paznokci nr. 227- OPINIA

Zapraszam na kolejną opinię o lakierze do paznokci firmy Hean. Do testów otrzymałam numer 227.




Niestety lakier nie zdał u mnie egzaminu. Bardzo podoba mi się jego błękitny kolor, jest cudowny, ale do tego cudu dla mnie za daleka droga L



Lakier ma bardzo słabe krycie. Aby uzyskać fajny efekt potrzeba co najmniej czterech warstw, a każda z nich schnie dłużej. Tak więc malowanie paznokci trwa bardzo długo.

Kolejnym minusem są mazy jakie powstają podczas malowania. Może ja po prostu nie umiem go używać tak jak trzeba, ale nie podejrzewam abyście wszyscy byli profesjonalistami, tak więc efekt będzie podobny.

Ostatnią dość istotną dla mnie wadą jest krótki, niepraktyczny pędzelek, którego używanie nie należy do przyjemności. Przynajmniej ja wolę dłuższe J


Teraz przejdźmy do dużo milszej części, czyli pozytywów J

Lakier utrzymuje się długo na paznokciach, co nie co rekompensuje czas malowania. Mam go 5 dzień i zero odprysków czy starć (na wierzch położyłam lakier bezbarwny), a normalnie myję naczynia i robię inne domowe prace.

Czy kolor i trwałość pokonały wady? Dla mnie niestety nie. Nie mniej niektórym to nie przeszkadza J


Zalety:
·       Cudowny kolor.
·       Ogromna trwałość.
Wady:
·       Bardzo słabe krycie.
·       Powstają mazy podczas malowania.
·       Krótki, niepraktyczny pędzelek.

Moja ocena- 3\10

Serdecznie zapraszam na stronę HEAN oraz ich FB, gdzie znajdziecie wiele wspaniałych kosmetyków o których możecie poczytać w innych recenzjach J

4 komentarze:

  1. Słaba ocena ale skoro tak długo trzeba malować paznokcie...Z krótkimi pędzelkami też jestem na bakier.Ale zaskoczyło mnie to,że jest wytrzymały pomimo prac domowych.A wiadomo,że często nie chce się bawić w malowanie paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze
    czytac twoje opinie i szczere kolor tez mi sie podoba ale to wszystko
    niekupie go ze wzgledu na brak czasu i siedzenie nad kolejna warstwa
    lakieru wole polozyc jedna a dobra EWELINA TKACZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam lakieru z Hean,ale o przeczytaniu Twojej opinii sama na niego się nie skuszę:(

    OdpowiedzUsuń
  4. krótki pędzelek to zdecydowanie nie dla mnie, mnie zazwyczaj drżą ręce jakbym się normalnie stresowała malowaniem i krótki pędzelek by mi wcale nie pomógł, niestety. Kolor piękny, ale tyle kryć to nie dla mne

    OdpowiedzUsuń