czwartek, 18 września 2014

Hean lakier do paznokci nr. 224- OPINIA

Chciałabym wam przedstawić lakier do paznokci nr. 224 który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Hean.


Niestety nie będzie to pochlebna recenzja, ponieważ u mnie lakier nie zdał egzaminu.

Zacznę od plusów jakie w nim znalazłam J

Bardzo podoba mi się kolorek.  Jest intensywnie limonkowy.


Kolejny plus to dość szybkie wysychanie warstw, ale tylko dwóch pierwszych.

Jego trwałość to około 3 dni co również śmiało mogę zaliczyć do atutów. Według mnie lakier który utrzymuję się na paznokciach 3 dni bez odprysków jest pod względem trwałości bardzo dobry.

Pierwsza wada to krycie. Aby było bez prześwitów musiałam położyć 4 warstwy w tym ostatnią dość grubą.

Kolejny minus to smugi i zacieki jakie powstają na paznokciach. Możliwe, że to moja wina, ale nie jestem profesjonalistką i podejrzewam, że większość z was również nie, więc efekt będziecie miały taki sam.

Pędzelek jest dość krótki, przez co mnie się źle go używało. Stanowczo wolę dłuższe.


Osobiście po niego nie sięgnę mimo, że kolorek bardzo mi się podobał.


Zalety:
·       Ładny kolor.
·       Dość długa trwałość.
·       Pierwsze dwie warstwy szybko schną.
Wady:
·       Fatalne krycie.
·       Mały, niewygodny pędzelek.
·       Powstają mazy i zacieki.
Moja ocena- 3\10

Mimo wszystko zapraszam serdecznie na stronę HEAN oraz ich FB, ponieważ znajdziecie tam wiele rewelacyjnych kosmetyków o jakich możecie poczytać w innych opiniach.


6 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki HEAN,ale lakiery z krótkim pędzelkiem u mnie także nie zdają egzaminu. Choć nie wszystkie. Także nie jestem profesjonalistka,ale staram się robić ładny manicure;) kolorek super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor! Z doświadczenia wiem, że takie jasne lakiery mają słabe krycie, dlatego to mnie nie dziwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po twojej recenzij nie szybko siegne po ten lakier mimo ze kolor ladny ale 4 warstwy lakieru to zawiele Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor fenomenalny <3 ,nie lubię krótkich pędzelków ,jeśli chodzi o słabe krycie ,to są lakiery które pokrywają idealnie pazurki i są takie ,które przezroczystą warstwę nadają ,ale niektórzy takie lubią ,więc to zależy co kto woli ,ja osobiście lubię jednak dobrze kryjące

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak dobrze przeczytać i zakodować sobie by unikać tych lakierów. No to chyba więcej lakierów nie dostaniesz...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jeden z tej firmy i szczerze powiedziawszy mam nadzieję przedłużyć współprace, pozostałe kosmetyki jakie dostałam do testów są fenomenalne :-)

      Usuń