poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Pilomax zestaw Hair spa- OPINIA

Zapraszam was na opinię o zestawie Hair spa firmy Pilomax.



Zestaw składa się z turbanu polarowego oraz grzebienia.


Grzebień jest dość mały przez co poręczny. Ma szeroko rozstawione zęby. Zrobiony jest z sporej ilości plastiku dzięki czemu jest solidny, ale też dość lekki. Włosy czesze się nim dobrze, nie ciągnie i nie wyrywa ich. Zdaje egzamin zarówno przy włosach cienkich jaki i grubych, puszystych.


Turban polarowy ma dość dziwne kształty, ale jest łatwy w użyciu. Dzięki zapięciu na guzik solidnie trzyma się na głowie. Jest zrobiony z mięciutkiego polaru. Prałam go zarówno ręcznie jak i w pralce i nie doznał żadnych uszkodzeń.



Jak dla mnie bardzo fajny zestaw, przydatny podczas domowej pielęgnacji włosów. Nie znalazłam ani jednej wady za to sporo zalet, tak więc z przyjemnością wam polecam.

Zalety:
Grzebień:
·       Solidny, a lekki.
·       Szerokie rozstawienie zębów.
·       Nie wyrywa włosów.

Turban polarowy:
·       Mięciutki materiał.
·       Można prać w pralce.
·       Wygodne zapięcie.
Wady:

Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam sklepu Wax Sklep gdzie znajdziecie produkty Pilomax oraz na ich FB.

Zestaw HAIR SPA znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. ty malo znajdujesz wad za to opinie sa naprawde dobre zachecajace do nabycia danego produktu oby tak dalej Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zestaw i polecam! Bardzo dobra jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo pierwsze widze taki zestaw, oczywiście super było się dowiedziec coś na jego temat. Ja po prawda mam chyba za krótkie włosy, ale podoba mi się bardzo grzebieć, no i skoro jest mocny to pewnie godny polecenia. Turbanu raczej nie używam na głowę ale może byłoby to ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również posiadam ten zestaw i z całego serca polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna opinia ,jeszcze nie miałam zestawu ,pierwsze widzę taki wynalazek ,fajnie ,że grzebień ma szeroko rozstawione zęby i jest wytrzymały bo mam długie plątające się włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musze zakupuc. Szybkia regeneracja jest mega potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze, ale biorąc pod uwagę, że Pilomax nigdy mnie nie zawiódł na pewno i mi przypasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmieszne pieniądze kosztuje a tak często się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń