piątek, 29 sierpnia 2014

Killys Polerka 6-stronna - OPINIA.

Lubicie rzeczy wielofunkcyjne? Ja osobiście bardzo i dlatego do testowania od firmy Killys wybrałam Polerkę 6-stronną.


Jej wielkość nie wiele różni się od standardowego pilniczka tak więc bez problemu wciśniemy ją w nawet bardzo zapełnioną torebkę, a mam przy sobie wszystko co mi jest potrzebne do uratowania pękniętego\złamanego paznokcia.

Polerka składa się  z 3 powierzchni do piłowania paznokci:
1, 2, 3 – Nail File
3 powierzchni do polerowania paznokci:
4 smooth – opiłowywanie krawędzi paznokci
5 buff - wyrównywanie bruzd na paznokciu, wygładzanie powierzchni
6 polish – polerowanie i nabłyszczanie płytki bardzo wygodny w stosowaniu kształt




Jest dobra jakościowo, nie rozkleja się. Mam dość grube i twarde paznokcie i mimo wielokrotnego używania nadal dobrze piłuję (odpowiednie jej części).

Polerka ma bardzo wygodny kształt, dzięki któremu jej używanie jest proste i przyjemne.

Osobiście bardzo się polubiłyśmy i z przyjemnością ją polecam.

Zalety:
·        6 w 1.
·       Rozmiary pozwalające zawsze mieć ją przy sobie.
·       Nie „tępi” się szybko.
·       Nie rozkleja się.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę KillyS- Piękno w twoich rękach oraz ich FB

Polerkę 6-stronną znajdziecie TU.

2 komentarze:

  1. o to fajna bo nietrzeba miec kilku polerek wystarczy ta jedna i mamy wszystko w jednym Ewdelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uniwersalne rzeczy są idealne dla każdej kobiety:) Nie musimy nosić kilku produktów,wystarczy jeden:) Super!:)

    OdpowiedzUsuń