niedziela, 20 lipca 2014

Pilomax szampon głęboko oczyszczający do włosów ciemnych- opinia.

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Pilomax, dziś chciałabym wam opowiedzieć o ich szamponie głęboko oczyszczającym do włosów ciemnych.


Jak pewnie już wiecie mam problem z szamponami, większość z nich przetłuszcza moje włosy tym razem trafiłam na bardzo dobry szampon aby ten problem zminimalizować. Po umyciu włosy utrzymują świeżość do trzech dni (jeśli nie nałożę żadnej maski), jak dla mnie rewelacja.

Jego zapach jest delikatny, prawie niewyczuwalny.

Konsystencja dość gęsta. Szampon łatwo się rozprowadza, dobrze pieni, a jego spłukanie nie sprawia problemów. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewiele aby umyć dokładnie włosy.


Opakowanie jest fajne, idealnie mieści się w ręce. Zamknięcie typu klik ułatwia operowanie jedną ręką.


Szampon ma właściwości oczyszczające, dzięki niemu usuwamy wszelkie świństwo z włosów (np. resztki lakieru), według mnie radzi sobie z tym zadaniem doskonale.

Jakie są włosy po umyciu? Nie są miękkie i delikatne  ale nie to jest jego zadaniem a więc za wadę tego nie można uznać. Z rozczesaniem nie mam większych niż zwykle problemów.

Można go używać zarówno przed nałożeniem maski jak i samego.

Według mnie szampon wart zakupu  więc z ochotą polecam.

Zalety:
·       Oczyszcza.
·       Przedłuża świeżość.
·       Wydajny.
·       Gęsta konsystencja.
Wady:
Mnie trochę brakuje ładnego, długotrwałego zapachu.

Moja ocena- 9\10

Zapraszam na stronę Pilomax oraz na ich FB.

8 komentarzy:

  1. Aniu ja mam tez ten szampon ale jeszcze stoi w kolejce do użycia więc swoich spostrzeżeń na jego temat nie mam. Ale to jest kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mbie super, zreszta rak jak pozostale produkty Pilomax

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też się sprawdził :)Uzyskane efekty w 100% mnie satysfakcjonują na tyle, że nawet nie zwróciłam uwagi na zapach :D
    Serdecznie polecam wszystkie produkty Pilomax

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry szampon. Dokładnie oczyszcza włosy z pozostałości po mocnym lakierze. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem pod wrażeniem serii tricho :) nowość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam! Jest genialna!

      Usuń
    2. Tak! Seria inna niż wszystkie. Mam pełno małych włosów przy buzi po kuracji nią. Wyglądam jak słońce :)

      Usuń