środa, 4 grudnia 2013

Kremowa emulsja zielona herbata do higieny intymnej Bielenda- recenzja

Pora na recenzję kremowej emulsji do higieny intymnej Bielenda.

Tym razem zacznę od opakowania które jest bardzo praktyczne. Dozownik jest doskonałym rozwiązaniem, opakowania nie trzeba brać do ręki, a co za tym idzie nie ślizga się. Jednorazowe naciśnięcie pompki daje nam odpowiednią ilość emulsji na jeden raz.
Zapach który jest bardzo delikatny. W ogóle nie czuć w nim zielonej herbaty, jak dla mnie jest kremowy. Znika zaraz po kontakcie z wodą.
Konsystencja średnio gęsta, kremowa, według mnie dobra. Emulsja dość słabo się pieni, według mnie jest to jej pierwszy z minusów.


Najbardziej zawiodło mnie działanie. Producent obiecuje bardzo wiele i niewiele z tego się spełnia. Nie dość, że łagodzi podrażnień to mnie podrażnił w czasie okresu i tylko zmiana na inny pomogła. Otarć czy infekcji nie miałam podczas używania więc w tej kwestii nie będę się wypowiadać. Brakuje mi natomiast uczucia czystości, odświeżenia po myciu. Miałam wrażenie, że wcale się nie umyłam.
Ja jestem zdecydowanie na nie.



Zalety:

Wygodne opakowanie
kremowa konsystencja


Wady:

mało się pieni
nie łagodzi podrażnień, za to powoduje ich pojawienie się
brak uczucia świeżości



Moja ocena:  1\5

11 komentarzy:

  1. jedynym atutem jest pompka ? ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nastawiona pozytywnie byłam a teraz hmmm szkoda, wielka szkoda, że taki niewypał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wielka szkoda, bo ja uwielbiam poszukiwać nowości, ale tez od czasu ciązy i porodu mam nadwrażliwą skórę, tak bym to nazwała i większość kosmetyków wywołuje różne alergie, podrażnienia itp nie chciałabym by szukając pomocy, ukojenia moja skóra doznała jeszcze większego podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również kiedyś używałam tego żelu i średnio byłam zadowolona z jego jakości więc musiałam przerzucić się na inny i teraz już mam swój ulubiony i sprawdzony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opinia nie wygląda zachęcająco . Szczerze mówiąc to nawet przetestować się nie ma ochoty

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za opinie, juz mialam kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze wiedzieć, że to zły produkt :)

    OdpowiedzUsuń