sobota, 31 sierpnia 2024

HarperCollins Polska Książka pt.: „Miasto demonów” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Miasto demonów”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska (współpraca reklamowa baterowa).





Życie Samanthy jest dość poukładane. Dziewczyna jest znaną modelką, naprawdę lubi swoją pracę i czerpie z niej satysfakcję. Na dodatek fotograf, z którym współpracuje to niezłe ciacho i chociaż nie łączy ich nic więcej, kobieta lubi z nim pracować. Pewnego dnia w życie młodej kobiety wkrada się chaos. Wszystko zaczyna się niby niewinnie. Samantha dostaje dziwne wiadomości na Instagramie. Można by pomyśleć, że nic dziwnego, w końcu jest znana, a to sprawia, że ma wielu wielbicieli. Jednak ona czuje, że tym razem nie jest to tylko niegroźny wielbiciel, a kiedy ten daje jej do zrozumienia, że ją obserwuje, zaczyna się bać. Co innego zwykłe wiadomości, na które można po prostu nie reagować, a co innego, kiedy ktoś pisze, co przed chwilą robiłaś i się nie myli.
Samantha postanawia poprosić o pomoc informatyka, który pracuje w agencji modelek. Peter choć trochę onieśmielony oczywiście zgadza się jej pomóc. Kobieta ma nadzieję, że uda mu się namierzyć tę osobę i wtedy będzie można coś z tym zrobić. Czy ma rację? Czy jej przeczucia są dobre? Jak niebezpieczny okaże się stalker? Co połączy Samanthe i Petera? Co stanie się między nią a fotografem? Jak potoczy się życie kobiety?

Zacznę od tego, że książkę czytamy z kilku perspektyw i mi to zdecydowanie przypadło do gustu. Takie rozwiązanie sprawiło, że mogłam poznać bohaterów dokładnie, zrozumieć ich uczucia, punkt widzenia.
Historia, jaką znalazłam w książce, była dość ciekawa, naprawdę fajnie się ją czytało. Dla mnie to taka pozycja na jedno popołudnie. Akcja sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele różnych emocji.

Bohaterowie dobrze wykreowani, dający się lubić (a przynajmniej w większości). Samanthy to kobieta z wieloma sukcesami na koncie, dość odważna, samodzielna na co dzień, a jednocześnie umiejąca poprosić o pomoc, kiedy jej potrzebuje. Jeśli chodzi o pozostałych bohaterów, musicie odkryć ich sami, a naprawdę warto.

„Miasto demonów” to książka, z którą zdecydowanie spędziłam ciekawy czas i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollins oraz na FB HarperCollins Polska


Miasto demonów

1 komentarz: