sobota, 6 lipca 2024

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Niewierni” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niewierni”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna (współpraca reklamowa baterowa).





Lena od śmierci mamy nie ma łatwego życia. Jej ojciec jest nie tylko alkoholikiem, ale również potrafi podnieść rękę. Mężczyzna dość szybko znalazł sobie nową kobietę, która tak naprawdę jej nie akceptuje. Na dodatek to nie jedyne jej problemy, w szkole nie jest wcale lepiej niż w domu. Jest prześladowana i tak naprawdę nie wie, jak sobie z tym poradzić, żeby nie było jeszcze gorzej. Dziewczyna ma jeden cel – uzbierać kasę i zniknąć z domu. W tym celu wraz z przyjaciółką zadają się z Emmą, która najpierw znajduje miejsce, z którego mają coś ukraść, a później sprzedaje łupy. Lena tak naprawdę żyje z dnia na dzień, a kiedy jest już bardzo źle, pomaga jej żyletka, a rany nią zadane przynoszą ulgę.
Wiele się zmienia, kiedy pod wpływem impulsu trafia do starej fabryki. Można stwierdzić, że jest w nieodpowiednim miejscu i czasie, jednak ma to szczęście, że wpada na Alexa, chłopaka, którego zna z widzenia ze szkoły i on pomaga jej uciec.
Alex jest gwiazdą koszykówki, lubiany, odnoszony sukcesy. Jednak to tylko jedna jego strona, a Lena będzie miała okazję poznać tą drugą. Chłopak proponuje jej pomoc, daje możliwość wyrwania się z beznadziejnego życia, w zamian chce, aby została jego partnerką w „interesach”, jakie prowadzi. Dziewczyna nie potrzebuje dużo czasu, aby się zgodzić. Czy to będzie doba decyzja? Jak potoczy się życie tej dwójki? Co ich połączy?

Zacznę od tego, że jest to historia pisana na faktach. Jak mi się podobała? Zdecydowanie bardzo. Wywołała we mnie wiele bardzo różnych emocji podczas czytania. To historia pełna bólu, cierpienia, ale również chwil pełnych miłości i szczęścia (chociaż tych można by powiedzieć, że było zdecydowanie mniej). Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie zdecydowanie zaskakiwały. Książka mnie mocno wciągnęła i to od samego początku i nie pozwoliła się od siebie oderwać aż do ostatnich stron. Po prostu musiałam się dowiedzieć, jak zakończy się ta historia.

Bohaterowie zdecydowanie ciekawi, wywołujący emocję w czytelniku.
Lenę poznajemy, kiedy ma tylko czternaście lat i przyznam szczerze, że wielokrotnie miałam łzę w oku, kiedy poznawałam jej życie. Podczas historii wielokrotnie się zmienia, dorasta, jednak to już musicie odkryć sami.
Alex jest trochę starszy, kiedy go poznajemy. To chłopak, który swoje za uszami ma, a jednocześnie staje się opiekuńczy, jeśli chodzi o Lenę. Osobiście go polubiłam.

„Niewierni” to książka oparta na prawdziwej, która mnie zdecydowanie się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Niewierni


1 komentarz: