piątek, 7 czerwca 2024

HarperCollins Polska Książka pt.: „Mister Hockey” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Mister Hockey”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska (współpraca reklamowa baterowa).





Breezy Angel kocha książki, jest bibliotekarką, a jednocześnie chyba największą fanką Jeda Westa – kapitana mistrzowskiej drużyny NHL. Zresztą nie tylko ona, ale również członkowie jej rodziny go uwielbiają. Kiedy pewnego dnia do biblioteki, w której pracuje, przychodzi gość specjalny i okazuje się nim Jed, kobieta jest zaskoczona, a jednocześnie zachwycona. To ich pierwsze spotkanie, jednak nie ostatnie. Praktycznie od początku coś ich ciągnie do siebie, a iskry dosłownie można wyczuć w powietrzu. Zaczynają się spotykać i chociaż uczucia są coraz większe, pewne tajemnice mogą ich rozdzielić. Oboje je mają, oboje boją się wyjawić, aby nie stracić tej drugiej osoby. Co skrywają? Jak to wpłynie na ich relacje? Czy rodzące się uczucie ma szansę na szczęśliwe zakończenie?

Dla mnie jest to jednak z tych książek, które uważam za lekkie. Taka pozycja na leniwy wieczór, którą fajnie się czyta, ale nie zapada w pamięci na długo. To historia o miłości, z dość sprawnie poprowadzoną akcją i kilkoma ciekawymi zwrotami. Czytało się ją szybko, nawet pozwolę sobie stwierdzić, że bardzo szybko. Dla mnie była to pozycja na jeden wieczór.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Breezy Angel jest kobietą dość spokojną, z kompleksami, bardzo lubiącą książki, swoją pracę oraz „namiętnie” śledzącą karierę kapitana mistrzowskiej drużyny NHL.
Jed jest kapitanem mistrzowskiej drużyny NHL. To mężczyzna zdecydowanie znający własną wartość, wręcz można powiedzieć, że o „niewyparzonej gębie”. Skrywa pewną dość dużą tajemnicę, która znacząco wpływa na niego. Jaką musicie odkryć już sami.
Ja polubiłam oboje i szczerze im kibicowałam.

„Mister Hockey” to moim zdaniem ciekawa propozycja na leniwy wieczór. Mnie się podobała i polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollins oraz na FB HarperCollins Polska


Mister Hockey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz