piątek, 24 maja 2024

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Desire or Defense” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Desire or Defense”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar (współpraca reklamowa baterowa).





Mitch jest obrońcą w drużynie hokejowej i jest w tym naprawdę dobry. Niestety ma problem z wizerunkiem i to nie mały, a wszystko przez to, że jest gburowaty, zrzędliwy, a także ma napady złości. Ławka kar nie jest mu obca, jednak po ostatnim „wyskoku” zostaje zawieszony i to na aż piętnaście meczów. Na dodatek to nie koniec. Jego menadżer wpada na pomysł jak odbudować jego wizerunek. Zmusza mężczyznę, aby w czasie zawieszenia trenował młodzieżową drużynę hokeja. Ani trochę mu się to nie podoba, no ale cóż większego wyjścia nie ma.
Już pierwszego dnia Mitch podpada pewnej dziewczynie, a dokładnie starszej siostrze jednego z młodych zawodników. Andie widząc jego zachowanie ani chwili się nie wacha, „wpada” na lodowisko, aby stanąć w obronie braciszka. To ich pierwsze jednak nie ostatnie spotkanie, a im więcej ich jest, tym bardziej ich do siebie ciągnie. Czy tak odmienni ludzie będą umieli coś wspólnie stworzyć? Jak potoczy się kariera Mitcha? Czy poradzi sobie z wybuchami złości? Czy odbuduje swój wizerunek?

Historia, jaką znalazłam w książce, mnie się podobała i dość mocno mnie wciągnęła. Mamy wątek sportowy, miłosny, mamy przeszłość, która znacząco wpływa na zachowanie bohatera. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji i to naprawdę różnorodnych. Były momenty, w których na mojej twarzy gościł wielki uśmiech, ale również takie, w których zakręciła się łezka w oku. Czytało się ją dość szybko, dla mnie była to pozycja na jeden wieczór.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Mitch nie należy do grzecznych i ułożonych, a wręcz przeciwnie. Początkowo jest niemiły, momentami wręcz chamski. Na szczęście później się to zmienia, jednak jaki się staje, musicie odkryć już sami. Ja ogólnie go polubiłam, choć nie będę ukrywać, że nie od samego początku.
Jeśli chodzi o Andie, nie mogę Wam nic zdradzić niż w zarysie historii. Powiem tylko tyle, że jest zupełnie inna niż Mitch i ją bardzo polubiłam praktycznie od samego początku.

„Desire or Defense” to ciekawa książka z wątkiem sportowym. Spędziłam z nią naprawdę miły czas i polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Desire or Defense

1 komentarz: